۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در قزوین
کد خبر: ۲۶۲۵۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از راه اندازی سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی و انتخاب استان به صورت پایلوت جهت راه اندازی این سامانه خبر داد

راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در قزوین
سرهنگ نصر الله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: در راستای کاهش تصادفات، سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی نماینده پلیس راه راهور ناجا، رییس مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیر کل فاوا سازمان راهداری و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نمایندگان شرکت راهکام ایرانیان راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول تعداد 21 سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است افزود: استان قزوین به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب و اطلاعات و تصاویر ثبت شده توسط سامانه های مذکور به مرکز مانیتورینگ قرارگاه پلیس راه متصل می شود.

رئیس پلیس راه استان با تاکید بر اینکه اطلاعات ثبت شده از خودروهای عبوری توسط کاربر پالایش و سپس تایید خواهد شد، گفت: پس از احراز تخلف صورت گرفته از طریق اجرائیات پلیس راهور ناجا برای متخلفین برگ جریمه صادر و در سیستم خلافی خودرو منظور خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه فعلاً از 21 سامانه هوشمند ثبت تخلفات تعداد 18 دستگاه فعال و قابل بهره برداری است، افزود: سه دستگاه دیگر نیز از طریق پلیس راهور ناجا پس از بررسی و آزمایش ، کد صادر و فعال خواهد شد.

بیگلری در پایان تصریح کرد: در فاز دوم طرح نیز تعداد 23 سامانه ثبت تخلف در محورهای اصلی و بزرگراه ها نصب و راه اندازی خواهد شد که مقدمات آن فراهم و در حال پیگیری است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان