۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اولین کلینیک سیار دندانپزشکی قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۶۲۱۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۳ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

بر مبنای اجرای طرح تحول نظام سلامت؛

اولین کلینیک سیار دندانپزشکی قزوین افتتاح شد

بر مبنای اجرای طرح تحول نظام سلامت اولین کلینیک سیار دندانپزشکی قزوین افتتاح شد.

 اولین کلینیک سیار دندانپزشکی قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اولین کلینیک سیار دندانپزشکی در راستای اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان قزوین روز گذشته(یکشنبه) با حضور دکتر اسکویی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر عادل رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر رجبی قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشارکت‌های اجتماعی، دکتر کلهر معاون اجرایی معاونت بهداشتی، دکتر خونساری رئیس مرکز بهداشت شهرستان، دکتر یوسفی کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان استان قزوین و تعدادی از مسئولین دانشگاه در مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین برگزار شد.

دکتر یوسفی کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت استان قزوین در این مراسم گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی در قالب یک کامیونت مجهز به کلیه امکانات و تجهیزات دندانپزشکی، توسط خیرین تهیه و آماده بهره برداری می باشد.

به گفته وی، آموزش بهداشت، معاینات دهان و دندان، فلورایدتراپی، فیشورسیلانت، جِرم گیری، ترمیم و کشیدن دندان و همچنین رادیولوژی دندان از خدماتی است که در این کلینیک به صورت رایگان توسط دندانپزشکان استان و همچنین دندانپزشکانی که داوطلبانه در این امر خیر شرکت خواهند کرد، ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: کلیه امکانات دندان پزشکی از جمله یونیت، اتوکلاو و سیستم برق روی این کامیونت نصب می باشد و با استقرار در مناطق محروم و روستایی به ارائه خدمات اولیه خواهد پرداخت. کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان استان قزوین از ارائه خدمات سطح بالاتر در آینده نزدیک اظهار امیدواری کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان