۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مناسب‌سازی شهری برای تسهیل تردد جانبازان ضروری است
کد خبر: ۲۶۲۱۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۳ ساعت: ۱۳:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین:

مناسب‌سازی شهری برای تسهیل تردد جانبازان ضروری است

معاون استاندار قزوین بیان کرد: مناسب‌سازی محیط شهری در معابر و اماکن عمومی با هدف تسهیل تردد جانبازان ضروری است

مناسب‌سازی شهری برای تسهیل تردد جانبازان ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در پیش از ظهر امروز(دوشنبه) همایش ویژه‌ی رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین، با اشاره به اینکه کارگروه مناسب‌سازی شهری به صورت مستمر در استانداری قزوین برگزار می‌شود، گفت: بایستی این مناسب‌سازی در محیط‌های شخصی و اماکن عمومی به خوبی انجام شود.

وی افزود: در مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برنامه‌ریزی‌های مختلف صورت گرفته که اضافه شدن 40 دستگاه خودرو به ناوگان حمل و نقل شهری با امکانات ارایه‌ی خدمات به جانبازان و معلولان از جمله آنها بود که اجرا شده است.

این مسئول گفت: توسط بهزیستی، مناسب‌سازی دستگاه‌ها برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان ارزیابی و مشکلات احضا می‌شود تا مسوولان در جهت رفع آنها اقدامات لازم را انجام بدهند.

حبیبی با بیان اینکه جلسات کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا نیز مرتب برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این جلسه‌ها مشکلات مختلف از جمله مسایل روشنایی و دسترسی به جاده بررسی می‌شود تا اقدامات لازم در جهت رفع آنها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی محیط شهری در معابر و اماکن عمومی با هدف تسهیل تردد جانبازان و معلولین ضروری است، افزود: باید همه مسوولان در تحقق این مهم دست به دست به دست هم بدهند تا خدمات خوبی به این قشر معظم جامعه ارایه شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان