۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واگذاری ۲۳ قطعه زمین برای ساخت مسجد/ شهردار نباید حزبی و سیاسی انتخاب شود
کد خبر: ۲۶۲۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۳ ساعت: ۱۲:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین اعلام کرد:

واگذاری ۲۳ قطعه زمین برای ساخت مسجد/ شهردار نباید حزبی و سیاسی انتخاب شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: شهردار نباید حزبی و سیاسی انتخاب شود بلکه باید کسی را انتخاب کرد که در راستای خدمت به مردم شهر و همه احزاب و گروه‌های سیاسی تلاش کند.

واگذاری ۲۳ قطعه زمین برای ساخت مسجد/ شهردار نباید حزبی و سیاسی انتخاب شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حسین صلح جو رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد؛ با اشاره به عملکرد کمیسیون فرهنگی اظهار کرد: شورا یعنی بهره‌مندی از خرد جمعی، از این رو هر اقدامی که در شهر صورت گرفته، حاصل خرد جمعی اعضای شورای شهر بوده است.

وی افزود: طی 4 ساله گذشته اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری با توجه به وضع مالی شهرداری و کاهش منابع مالی انجام شده است.

نگاه‌ها و نقدها باید منصفانه و عادلانه باشد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین با وجود کاهش درآمد ناشی از صدور مجوز ساخت و ساز اما همچنان به دنبال ایجاد درآمد پایدار بوده که یکی از آنها جذب سرمایه گذار بوده است.

صلح‌جو با تاکید بر نقد منصفانه و عادلانه از سوی رسانه‌ها و همه احزاب و جناح‌ها بیان کرد: نگاه‌ها و نقدها باید منصفانه و عادلانه باشد چراکه املای نانوشته هیچ وقت غلط نخواهد داشت بنابراین اگر می‌خواهیم تحلیلی بر چگونگی عملکردها داشته باشیم باید با بررسی همه جوانب، به نقاط مثبت و منفی توام با هم توجه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با اشاره به اقدامات کمیسیون فرهنگی طی 4 سال اخیر تصریح کرد: بعضی اقدامات در همه دوره‌ها انجام شده اما در این دوره به شکل ویژه به آن توجه شده است که از جمله آن می ‌توان به واگذاری زمین برای احداث مساجد در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه در نقاط محروم و فاقد مسجد اشاره کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این راستا 23 قطعه زمین در نقاط مختلف شهر و به ویژه در مناطق تازه توسعه یافته برای احداث مسجد به عنوان یک پایگاه فرهنگی برای جوانان واگذار شده است چراکه براساس آمارها، جوانان مرتبط با مساجد کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شوند.

صلح‌جو خاطرنشان کرد: بر این اساس سال اول یک میلیارد تومان، سال دوم یک میلیارد و 400 میلیون تومان و سال سوم 2 میلیارد تومان و در مجموع بیش از 4 میلیارد تومان برای احداث مساجد کمک شد.

وی عنوان کرد: ساخت4 باب فرهنگسرا و 2 سوله ورزشی در مناطق جنوبی شهر، احداث چمن مصنوعی، برگزاری دو سالانه خوشنویسی، مسابقه عکاسی روز قزوین، جشنواره بازی و اسباب بازی، ساخت زائر سرای راهیان نور در خرمشهر، احداث بوستان بانوان، برگزاری نمایشگاه سلامت، تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی از جمله اقدامات انجام شده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین است.

صلح‌جو در ادامه با بیان اینکه نمره 18 به عملکرد شهردار قزوین می‌دهم، اضافه کرد: متخب شورای شهر باید کسی را انتخاب کنند که یا فردی قوی‌تر از شهردار فعلی و یا حداقل در تراز آقای نصرتی باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با تاکید بر اینکه شهردار قوی و توانمند خروجی عملکرد شورای شهر است، گفت: انتخاب شهردار توانمند، حاصل خردجمعی شورای خوب و قوی است از این رو شهردار نباید حزبی و سیاسی انتخاب شود بلکه باید کسی را انتخاب کرد که در راستای خدمت به مردم شهر و همه احزاب و گروه‌های سیاسی تلاش کند.

وی در پایان بیان کرد: مردم باید هوشیار بوده و در صحنه باشند و مطالبات خود را به واسطه رایی که به اعضای شورای شهر داده‌اند، مدنظر بگیرند تا در نهایت با وجود همه سلایق سیاسی، فردی توانمند و کارآمد به عنوان شهردار انتخاب شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان