۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور خیران در مفتاح الجنه ۹۹ درصد رشد داشته است
کد خبر: ۲۶۱۸۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۲ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

طی سه ماهه نخست سال جاری؛

حضور خیران در مفتاح الجنه ۹۹ درصد رشد داشته است

حضور خیران و نیکوکاران طی سه ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل، در طرح مفتاح الجنه رشد ۹۹ درصدی داشته است.

حضور خیران در مفتاح الجنه ۹۹ درصد رشد داشته است
ایرج محمدی، رئیس کمیته امداد طارم سفلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: حضور و مشارکت مردم در خدمات امداد به مددجویان را محوری است؛ اساس کار امداد خدمت به مردم با نیت الهی و با مشارکت مردم است.

وی ادامه داد: در واقع کمیته امداد براساس دستورات الهی و سیره اهل بیت (ع) تلاش می‌کند تا به نیازمندان و محرومان خدمت کند و در این میان نقش کمیته امداد همچون پل ارتباطی میان مردم نیازمند و مردم نیکوکار است.

رئیس کمیته امداد طارم سفلی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در کمیته امداد خاطرنشان کرد: نیازمندان در زندگی با تنگناهای مختلفی مواجه هستند و کمیته امداد طرح‌های مختلف به تناسب آن طراحی کرده است که یکی از این طرح‌ها که منجر به شناخت بیشتر از محرومیت خانواده‌های نیازمند می‌شود، طرح مفتاح الجنه است.

مشارکت مردمی 35 میلیون ریالی در طرح همیان مولا
وی تصریح کرد: مفتاح الجنه یکی از طرح‌های کمیته امداد برای مساعدت خیران به نیازمندان است که در قالب دیدارهای حضوری در منازل مددجویان برگزار می‌شود و نیکوکاران ضمن مساعدت به نیازمندان، با آشنایی هرچه بیشتر با تنگناهای زندگی محرومان، در فصول مختلف کمک هایی را برای ارتقای زندگی و معیشت آنها ارائه می کنند.

محمدی اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری شاهد حضور نیکوکاران در این این طرح بودیم که بیش از 235 میلیون ریال مساعدت شده که این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته با رقم بیش از 118 میلیون ریال، 99 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اجرای برخی دیگر از طرح‌های امداد توضیح داد: در طرح طاها نیز مشارکت مردمی در سه ماهه نخست سال گذشته با رقم بیش از پنج میلیون ریال رشد 274 درصدی داشته و به رقم بیش از 19 میلیون ریال رسیده است.

رئیس کمیته امداد طارم سفلی خاطرنشان کرد: در طرح برکت نیز بیش از یک میلیون ریال و در طرح تفت و تاج گل نیز بیش از یک میلیون ریال مشارکت مردمی داشته ایم؛ البته در طرح‌های دیگر نیز همچون احسان زائر بیش از دو میلیون ریال و در طرح همیان مولا بیش از 35 میلیون ریال مشارکت مردمی داشته ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح اطعام یادآورشد: در این طرح بیش از 39 میلیون ریال مشارکت مردمی داشته ایم که به نسبت 29 میلیون ریال در مدت مشابه سال گذشته رشد 33 درصدی داشته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان