۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سقوط پژو ۴۰۵ در اتوبان قزوین ـ تهران+تصاویر
کد خبر: ۲۶۱۸۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۲ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

سقوط پژو ۴۰۵ در اتوبان قزوین ـ تهران+تصاویر

ناتواني راننده يك دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در كنترل اين وسيله نقليه و سقوط آن از روي پل در اتوبان قزوین ـ تهران حادثه ساز شد.

سقوط پژو ۴۰۵ در اتوبان قزوین ـ تهران+تصاویر
حميدرضا ململي، رئيس ايستگاه شماره 2 آتش نشاني شهرداري قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در پی اطلاع رسانی این حادثه از سوی ستاد فرماندهی پلیس 110، مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوين بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره 5 پونک و چهار مینودر را در ساعت 12 و 35 دقيقه روز جمعه 20 مرداد اه سال 1396 به محل حادثه واقع در اتوبان قزوین ـ تهران بعد از پل کورانه اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال حرکت در لاین شمالی اتوبان قزوین ـ تهران به علل نامشخصی کنترل خود را از دست داده و پس از خارج شدن از مسیر و برخورد با گاردریل از روی پل سقوط کرده و بشدت دچار سانحه می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: ناتواني راننده يك دستگاه خودروی سواری پژو 405 در كنترل اين وسيله نقليه و سقوط آن از روي پل در اتوبان قزوین ـ تهران حادثه ساز شد.

وی با اشاره به اینکه تنها سرنشین این خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان توسط مردم از خودرو خارج شده بودند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام نموده و پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهنمایی داده و به ماموریت خود پایان دادند.

ململی در پایان از شهروندان درخواست کرد نسبت رعايت کامل قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه در تمامي ساعات شبانه روز دقت کافي را بعمل آورند.
پايان پيام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان