۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تخلفات گسترده‌ای در گزینش نفرات حاضر در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی صبح قزوین صورت گرفته است
کد خبر: ۲۶۱۷۵۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تخلفات گسترده‌ای در گزینش نفرات حاضر در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی صبح قزوین صورت گرفته است

کاندیدای انتخابات هیأت کشتی استان <a href= 'http://www.sobheqazvin.ir' > صبح قزوین </a> گفت: تخلفات گسترده‌ای در گزینش نفرات حاضر در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان صورت گرفته است.

تخلفات گسترده‌ای در گزینش نفرات حاضر در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی صبح قزوین صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، حمید عباسی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخابات هیأت کشتی استان صبح قزوین گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان صبح قزوین بدون اطلاع سرپرست هیأت کشتی و رعایت اساسنامه، به صورت غیر مستقیم نسبت به معرفی نفرات واجد شرایط برای حضور در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان 17 نفر شامل یک نفر نماینده فدراسیون کشتی، یک نفر نماینده اداره کل ورزش و جوانان صبح قزوین ، 5 نفر روسای هیأت‌های کشتی شهرستان‌های صبح قزوین ، 2 نفر نماینده باشگاه‌های استان، 3 نفر نماینده کشتی‌گیران استان، 2 نفر نماینده مربیان، 2 نفر نماینده داوران و یک نفر نماینده آموزش و پرورش حق رأی خواهند داشت.

کاندید انتخابات هیأت کشتی استان صبح قزوین افزود: در مجمع عمومی هیأت کشتی استان که روز چهارشنبه بدون حضور نماینده فدراسیون کشتی برگزار شد، اکثر نفرات مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان بعنوان اعضای مجمع انتخاب شدند و تمام این انتخابات بدون هماهنگی و اطلاع سرپرست کنونی هیأت بوده است.

عباسی اظهار داشت: 5 نماینده‌ای که بعنوان روسای جدید هیأت‌های کشتی شهرستان‌های صبح قزوین انتخاب شدند همه بدون اطلاع قبلی و هماهنگی با سرپرست هیأت بودند در صورتی که این شهرستان‌ها پیش از این صاحب رئیس هیأت قانونی بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در انتخاب 2 باشگاه استان نیز باشگاه عقاب که هم اکنون تشک کشتی در آن نیز پهن نیست به همراه تیم آکادمی نوروزی که چندماهی از تشکیل آن نمی‌گذرد و هنوز هم بعنوان باشگاه ثبت نشده است معرفی شدند در حالی‌که ما در استان صبح قزوین باشگاه‌های قدیمی همچون باشگاه شهرداری یا صاایران را داریم.

عباسی در مورد انتخاب نماینده کشتی‌گیران و داوران نیز گفت: امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک به همراه خانم احمدی و محمد مختاری انتخاب شدند در حالی‌که ما کشتی‌گیرانی همچون برادران گرایی و چند کشتی‌گیر مطرح دیگر را نیز داریم، همچنین در انتخاب داوران نیز به همین نحو عمل شده درحالی‌که ما داوران پیشکسوت‌تر و باتجربه‌تری را نیز در استان صبح قزوین داریم.

وی در مورد انتخاب نماینده مربیان نیز تصریح کرد: در انتخاب نماینده مربیان نیز آقایان محمدعلی چمیانی و نظام حسینی معرفی شدند که انتخاب آقای نظام حسینی نیز جای بحث دارد چراکه ما مربیانی همچون تذکر و دباغی را با سابقه کار بیشتر را داریم.

حمید عباسی در پایان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن تمام این موارد می‌توان نتیجه‌گیری کرد که انتخابات استان از پیش طراحی شده است و می‌خواهند نفر مورد نظر خود را به ریاست هیأت این استان برسانند. باید بگویم که مشکلات هیأت کشتی استان از چند سال قبل نیز وجود داشت و میانه خوبی بین کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان و عرب، رئیس پیشین هیأت نبود و همین مسائل باعث شد که عرب استعفاء دهد. امیدوارم با ورود مراجع بالاتر به این موضوع فضایی پیش آید که رقابت برای انتخابات سالم باشد و فردی واجد شرایط و بدون زد و بند، رئیس آینده هیأت کشتی استان شود.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان