۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۰ کيلوگرم موادمخدر در قزوين کشف شد
کد خبر: ۲۶۱۷۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان:

۳۰ کيلوگرم موادمخدر در قزوين کشف شد

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف سی کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگيري دو سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

۳۰ کيلوگرم موادمخدر در قزوين کشف شد
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از کشف 30 کيلوگرم مواد مخدر در قزوين خبر داد و گفت: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي از استان تهران مقاديري مواد مخدر را جهت فروش به استان قزوين انتقال مي‌دهد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه اين ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند، افزود: ماموران موفق به شناسایی خودروی پژو 405 حامل موادمخدر در شهر قزوین شدند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: پس از ورود متهمان به منزل مسکونی در بازرسی از منزل مقدار سی کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

وی در پایان با تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان