۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین موقوفات و صدقات با توجه به نیازهای مردم جهت‌دهی شود
کد خبر: ۲۶۱۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

موقوفات و صدقات با توجه به نیازهای مردم جهت‌دهی شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: باید موقوفات و صدقات با توجه به نیازهای مردم جهت‌دهی شود، چرا که امروز نگاه سنتی در حوزه وقف و صدقات پاسخگوی نیازهای مردم نخواهد بود.

موقوفات و صدقات با توجه به نیازهای مردم جهت‌دهی شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز(شنبه) در حاشیه بازدید از مرکز همودیالیز شهر الوند و در جمع مسئولان شهرستان البرز اظهار کرد: باید موقوفات و صدقات با توجه به نیازهای مردم جهت‌دهی شود، چرا که امروز نگاه سنتی در حوزه وقف و صدقات پاسخگوی نیازهای مردم نخواهد بود.

وی نیازهای شغلی، علمی، بهداشتی و درمانی را مهم‌ترین نیازهای مردم دانست و با تأکید بر اولویت‌بندی مبتنی بر نگاه علمی در حوزه وقف و صدقات، تأکید کرد: باید موقوفات را به سمتی هدایت کنیم که نیازهای روز مردم از جمله نیازهای شغلی، علمی، بهداشتی و درمانی برطرف شود و تحقق این هدف نیازمند اولویت‌بندی مبتنی بر نگاه علمی و تخصصی است.

امام جمعه قزوین با تقدیر از تلاش‌هایی که برای احداث، راه‌اندازی و نگهداری مرکز همودیالیز شهر الوند صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اقدامات خوبی که در این مرکز صورت می‌گیرد به خوبی نشان می‌دهد مسئولان شهرستان به نیازهای روز مردم توجه دارند و تلاش می‌کنند تا آن‌ها را برطرف نمایند.

در ابتدای این برنامه حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه الوند و آقای عسکری فرماندار شهرستان البرز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کردند.

گفتنی است؛ مرکز همودیالیز موقوفه‌ حاج محمدحسین خزانه در شهر الوند، اولین مرکز دیالیز موقوفه کشور با ۲۷ تخت است که هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم استان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان