۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین گلایه مردم از افزایش ۴۵ درصدی اجاره بهای مسکن و توقف ۶۷۰طرح نیمه تمام در استان
کد خبر: ۲۶۱۶۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

گلایه مردم از افزایش ۴۵ درصدی اجاره بهای مسکن و توقف ۶۷۰طرح نیمه تمام در استان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

گلایه مردم از افزایش ۴۵ درصدی اجاره بهای مسکن و توقف ۶۷۰طرح نیمه تمام در استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.

سلفی مجلسی‌ها فرومایگی آن‌ها را به تصویر کشید/ شرایط اقتصادی مردم رضایت‌بخش نیست
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه عده ای در پارلمان‌های محلی برای قسمت‌های مختلف در حال نقشه کشیدن هستند،گفت: مسئولیت مردم نباید به فتنه گران سپرده شود.

افزایش 45 درصدی اجاره‌بها کمرشکن است/ هیچ سازمانی بر افزایش قیمت مسکن و ساماندهی اجاره‌ها نظارت ندارد
افزایش اجاره نسبت به سال گذشته بر اساس عرف قانونی بین 10 تا 15 درصد است؛ اما مالکان برخی واحدهای مسکونی به میل خود تا 30 درصد قیمت اجاره را بالا می‌برند و هیچ ارگانی برای نظارت و ساماندهی نرخ اجاره بها وجود ندارد.

سیاست زدگی آفت فصل دوم سریال"شهرزاد"
فیلم نامه نویسِ فصل دوم شهرزاد بیشتر از آنکه به داستان گویی بپردازد و با شیرین زبانی‌های عاشقانه اش مخاطب را راضی نگه دارد، در جو سیاست زدگی خاصی گرفتار شده است و سریال را از روایتگری جدا کرده است.

افزایش 45 درصدی جرائم اینترنتی در قزوین/ در تلفن‌های همراه نرم‌افزارهای امنیتی نصب کنید
پلیس فتا استان با اشاره به افزایش 45 درصدی جرائم اینترنتی در قزوین اذعان کرد: کاربران به هیچ عنوان عکس‌های شخصی خود را در صفحه اینستاگرام و تلگرام قرار ندهید؛ در 4 ماهه نخست شاهد افزایش 45 درصدی وقوع جرائم رایانه ای بودیم.

پرداخت 43میلیاردتومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی/ برای2896 نفر فرصت اشتغال ایجاد شد
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به ایجاد فرصت اشتغال برای 2896 نفر بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی درنظر گرفتیم که تاکنون ۴۳ میلیارد آن جذب شد.

توقف 670طرح نیمه تمام در استان به علت کمبود اعتبار
استاندار قزوین بیان کرد: 670طرح نیمه تمام در استان قزوین به علت کمبود اعتبار متوقف شده و بودجه کشور نیز جوابگوی تکمیل آنها نیست رویکرد دولت در واگذاری آنها به بخش خصوصی است.

چهار مسکن اهدایی تحویل نیازمندان الموت شرقی شد
چهار واحد مسکن مددجویی اهدایی از سوی خیران با حضور مسئولان استانی و شهری تحویل نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در الموت شرقی شد.

حضور یک اروپایی در ایران مگر چه حُسنی دارد؟/ حرکت نماینده مجلس حقارت‌آمیز و بسیار زشت بود
کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به سلفی نمایندگان با موگرینی با بیان اینکه حضور یک اروپایی در ایران مگر چه حُسن دارد؟! گفت: تواضع در مقابل متکبر حرام است و سلفی نماینده مجلس حرکتی حقارت‌آمیز و بسیار زشت بود.

افزایش 8 برابری بودجه شهرداری طی 8 سال گذشته/ کارنامه مدیران شهری و شورا کف خیابان است
شهردار قزوین بیان کرد: ظرف هشت سال گذشته بودجه شهر قزوین هشت برابر افزایش یافته و کارنامه شورا و شهرداری قزوین کف خیابان است.

رونمایی از استاندارد یورو4 و فیلتر دیزل عامل کاهش آلودگی هواست
معاون رئیس جمهور بیان کرد: رونمایی از استاندارد یورو4 و فیلتر دیزل که امروز انجام می‌شود تمام ضمانت‌ها و الزامات را دارد و متناسب با شرایط خاص کشور ایران است.

حمایت دولت از خبرنگاران شبیه طنزِتلخ است/ خبر زنده‌تر از آن است که قربانی حزب و جریان شود
سردبیرماهنامه "پیک توانا" بیان کرد: صحبت از «حمایت دولت از خبرنگاران» بیشتر شبیه یک طنز نخ‌نمای قدیمی شده. چیزی که مد‌تهاست ما رسانه‌ای‌ها، بین خودمان می‌گوییم و از فرط عادی شدن، این طنز دیگر کسی را به خنده نمی‌اندازد!

کشف میلیاردی دام فاقد مجوز حمل در شهرستان تاکستان
فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان از کشف 29 راس دام "گاو با نژاد هلندی" فاقد مجوز حمل در بازرسي از یک دستگاه کامیون به ارزش سه میلیارد ریال در اين شهرستان خبر داد.

اجرای طرح غربالگری مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج
مدیرکل بهزیستی استان قزوین از اجرای فاز دوم طرح پایلوت غربالگری پیش از ازدواج از ابتدای شهریور ماه در استان خبر داد.

هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد/ رشد ۴۷ درصدی رسانه‌های استان
رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین بیان کرد: هیچ مدیر دستگاه اجرایی بدون هماهنگی با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی مگر در موارد خاص، حق شکایت از هیچ یک از خبرنگاران و ارباب جراید را ندارند.

راه‌اندازی استخر پرورش ماهي با تسهیلات بسیج‌سازندگی/ برای 9 نفر اشتغالزایی شد
کارآفرین قزوینی بیان کرد: من سرمايه اي براي راه اندازي استخر پرورش ماهي نداشتم؛ اما با دريافت وام از بسيج سازندگي توانستم استخر آبياري باغ را گسترش داده و به استخر دو منظوره تبديل كنم.

منزل مسکوني در آتش سوخت+تصاویر
يک باب منزل مسکوني واقع در خیابان نادری قزوين دچار آتش سوزی شد.

همه مدیران پاسخگوی نقدها باشند/ عقل حکم می‌کند نیروی خدمتگزار را کنار نگذاریم
استاندار قزوین با اشاره به اینکه همه مدیران باید پاسخگوی نقدها باشند، بیان کرد: نیروهای خدمتگذار چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید در صحنه خدمت باقی بماند، عقل حکم نمی‌کند که آنهارا کنار نگذاریم.

دو معلم قزوینی در جشنواره کشوری حائز رتبه برتر شدند
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: دو تن از معلمان قزوینی توانستند در جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری کشور، رتبه اول و سوم کشوری را کسب نمودند.

شرکت 648 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال
مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان کرد: سال گذشته 238 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که این آمار در سال جاری با تلاش همه استان‌ها و تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی، به648 هزار نفر رسید.

نجات پنج شهروند قزوینی از آتش سوزی ساختمان مسکونی+تصاویر
نیروهای آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی پارکینگ ساختمان مسکونی در شهرک مینودر، پنج نفر از اهالی ساختمان را از میان دود و حرارت نجات دادند.

پس از خبر سقوط هواپیمایش تا 10 سال از او بی‌خبر بودم/ زنده شدن شهید لشگری تنها آرزویم است!
همسر شهید "حسین لشگری" بیان کرد: از روزی که خبر سقوط هواپیمایش را شنیدم، تا ۱۰ سال هیچ خبر موثقی از او نداشتم،‌ خیلی جاها رفتم و موضوع را پیگیری کردم، اما هیچکس خبری نداشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان