۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آخرین وضعیت سیلاب در گلستان / ارتش به نیروهای امدادی پیوست/ سرنوشت نامعلوم دو مفقودی+ تصاویر
کد خبر: ۲۶۱۶۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۱۱:۴۸ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان / ارتش به نیروهای امدادی پیوست/ سرنوشت نامعلوم دو مفقودی+ تصاویر

جستجو‌ها برای یافتن دو مفقودی سیلاب پنج شنبه شهرستان علی آباد کتول همچنان ادامه دارد.

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان / ارتش به نیروهای امدادی پیوست/ سرنوشت نامعلوم دو مفقودی+ تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،صادقعلی مقدم مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت:عصر پنجشنبه تا روز جمعه در پی بارش‌های رگباری و  وقوع سیلاب در دهنه زرین گل علی آباد از توابع این استان، یک دستگاه پراید به همراه سه سرنشین که اعضای یک خانواده بودند، گرفتار شدند که تاکنون تنها پیکر مادر خانواده پیدا شده است. 

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان

مقدم افزود: پس از سیل دوباره عصر پنج شنبه جستجو‌ها متوقف شد تا طغیان رودخانه کاهش پیدا کند و عملیات تجسس دوباره صورت گیرد و نیرو‌های سپاه و ارتش نیز برای کمک رسانی در محل حادثه حاضر شدند.

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان

وی عنوان کرد: با تلاش نیرو‌های امدادی پس از ساعت‌ها جستجو، روز جمعه لاشه خودرو  یک کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه مشاهده و حدود ظهر دیروز به فاصله سه کیلومتر پایین تر، پیکر بی جان مادر ۳۵ ساله این خانواده، پیدا شد.

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان

مقدم ادامه داد: جستجو برای یافتن پدر و فرزندش تا شب گذشته ادامه داشت و به علت تاریکی هوا و انباشته شدن سنگ، شاخه، برگ و تنه درختان بر روی هم و سخت بودن تجسس عملیات متوقف و از بامداد امروز مجددا در حال انجام است.

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان ضمن یادآوری اینکه سیلاب موجب مسدود شدن و خسارت به راه‌های اصلی و فرعی مناطق مختلف استان شد در خصوص میزان آسیب‌های وارده، گفت که میزان خسارات این حادثه با پایان عملیات امداد و نجات بررسی واعلام می‌شود.

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان

وی افزود:براثر بارش‌های رگباری، باد شدید و سیلاب که ازعصر پنجشنبه در گلستان به خصوص مناطق شرقی این استان آغاز شده بود، ۲ نفر فوت کرده و ۲ نفر ناپدید شده اند.

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان

 وی با بیان اینکه بارش‌های رگباری دیروز در مناطق کوهستانی گلستان به بسیاری از تاسیسات زیربنایی از جمله راه، جاده و پل‌ها خسارت وارد کرده ،افزود:به چندین دستگاه خودرو و تراکتور، مناطق شهری و روستایی، منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی و محصولات زراعی و زیرساخت‌های مناطق شهری و روستایی و جاده‌های گلستان بویژه در شهرستان‌های کلاله، آزادشهر، مینودشت، رامیان و علی آباد خسارت دیده اند.

آخرین وضعیت سیلاب در گلستان

 تلاش‌های تیم‌های امدادی اعم از هلال احمر، نیرو‌های مردمی، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام /1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان