۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین هیلاری کلینتون از تمایلش برای کشیش شدن خبر داد!
کد خبر: ۲۶۱۶۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

در تلاشی برای ترمیم وجهه خود پس از شکست در انتخابات؛

هیلاری کلینتون از تمایلش برای کشیش شدن خبر داد!

بانوی اول اسبق آمریکا از علاقه خود برای کشیش شدن و موعظه مردم خبر داد.

هیلاری کلینتون از تمایلش برای کشیش شدن خبر داد!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از ای او ال (آمریکا آنلاین)؛ «هیلاری کلینتون»، نامزد شکست‌خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، در گفتگو با «بیل شیلادی»، از کشیش‌های کلیسای متودیست، یک بار دیگر برای دنبال کردن حرفه کشیشی و پرداختن به کار موعظه ابراز علاقه کرد.

کلینتون پیش از این نیز برای موعظه‌گری و خدمت در کلیساهای آمریکا ابراز تمایل کرده بود و حالا قصد دارد به این حرفه روی آورد و عمر خود را به راهنمایی و موعظه معنوی مردم بگذراند!

 در مراسمی که کشیش «بیل شیلادی» از کتاب خود با محتوای زندگی و خصلت‌های کلینتون رونمایی می‌کرد، بانوی اول اسبق آمریکا از علاقه خود برای دنبال کردن این حرفه سخن گفت.

کشیش «شیلابی» در این کتاب، کلینتون را انسانی پیرو معنویات معرفی کرد و به تحسین و تمجید از او پرداخت. این کشیش حتی مدعی شد کلینتون در نهایت خلوص و به دور از هرگونه ریاکاری، با سرمایه‌ای از ایمان و معنویت وارد عرصه سیاست شده و همواره ایمان و معنویت را در این راه ملاک و راهنمای اصلی خود قرار داده است!

«کنت وودوارد»، مقاله‌نویس نشریه نیوزویک، سال گذشته فاش کرد کلینتون در گفتگو‌هایی که سال 1994 با او داشت، گفته بود پرداختن به شغل کشیشی از آرزوهای همیشگی او بوده و از مقاله‌نویس نیوزویک خواسته است تا این سخنان را در جایی چاپ نکند.

رسانه‌های آمریکایی معتقدند پس از شکست سنگین هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، وی هم‌اکنون به این فکر افتاده است تا از طریق توسل به معنویات، وجهه از دست رفته خود را میان مردم آمریکا ترمیم کند.کلینتون می‌خواهد به مردم کشورش ثابت کند فردی قابل اطمینان، اصیل و دارای پایه‌های اخلاقی نیرومندی است.

 

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان