۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کار در عرصه اطلاع‌رسانی بسیار سخت است/ خبرنگاران رفتارهای حقارت‌آمیز در مجلس را بخوبی انعکاس دادند
کد خبر: ۲۶۱۶۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

کار در عرصه اطلاع‌رسانی بسیار سخت است/ خبرنگاران رفتارهای حقارت‌آمیز در مجلس را بخوبی انعکاس دادند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه به‌ واقع کار در عرصه اطلاع‌رسانی بسیار سخت و زیربنایی است، عنوان کرد: متأسفانه امروزه شاهد یکسری رفتارهای حقارت‌آمیز در مجلس شورای اسلامی هستیم که برخلاف ارزش‌هاست و خبرنگاران به خوبی این موضوع را انعکاس دادند.

کار در عرصه اطلاع‌رسانی بسیار سخت است/ خبرنگاران رفتارهای حقارت‌آمیز در مجلس را بخوبی انعکاس دادند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی قابل با هیأت همراه صبح امروز(شنبه) به مناسبت روز خبرنگار از دفتر پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین بازدید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در حاشیه این دیدار خبرنگاری و اطلاع‌رسانی را مجاهدت دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که جوانان مذهبی در فضای مجازی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

وی افزود: تلاش در عرصه رسانه بسیار ارزشمند است به ویژه اینکه دشمن هر روز هجمه‌ها و شبهات جدیدی را مطرح می‌کند؛ چراکه جنگ فرهنگی برای مستکبران بیشتر نتیجه داده است و این موضوع را جزو اولویت‌های نخست خود می‌دانند.

قابل خاطرنشان کرد: حضور در فضای مجازی بسیار فراگیر شده و هم اکنون شاهد هشدارهای جامعه پزشکی در راستای استفاده بی‌رویه از گوشی‌های همراه و وسایل الکترونیکی هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خط و مشی پایگاه خبری صبح قزوین مشخص و شفاف است، گفت: این مجموعه در راستای پایبندی به ارزش‌های دینی و اخلاقی تلاش می‌کند و امیدواریم در جهت تنویر افکار قدم مؤثری بردارید و نسل جوان را با حقایق آشنا کنید.

وی با اشاره به اینکه به‌ واقع کار در عرصه اطلاع‌رسانی بسیار سخت و زیربنایی است، عنوان کرد: متأسفانه امروزه شاهد یکسری رفتارهای حقارت‌آمیز در مجلس شورای اسلامی هستیم که برخلاف ارزش‌هاست و خبرنگاران به خوبی این موضوع را انعکاس دادند.

قابل ابراز کرد: برخی تذکرات رهبر معظم انقلاب را با مفهوم توهم توطئه برداشت می‌کنند در حالی که امروز توطئه پنهان دشمنان به بار نشسته و به صورت عملیاتی در کوچه و خیابان، در تصمیم‌گیری‌ها و نوشته‌ها شاهد آن هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم که خداوند به شما توفیق دهد در رسالتی که دارید موفق و مؤید باشد.

حنانه امیری، مدیرمسئول پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین در ادامه این دیدار دوستانه اظهار کرد: بسیار جای خوشحالی دارد که مسئولان روز خبرنگار را فراموش نمی‌کنند و مجاهدت‌ها و سختی‌های قشر خبرنگار را در فضای امروز جامعه می‌بینند.

وی تأکید کرد: مجموعه صبح قزوین با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب و انقلابی‌گری حرکت می‌کند و هیچ ابایی از نقد سازنده ندارد و از طرفی سعی دارد به دور از هرگونه حزب‌گرایی عملکرد مسئولان و میدران را مدنظر قرار دهد.

امیری اضافه کرد: تلاش ما این است که در مسیر درست قدم برداریم هر چند کم لطفی‌های زیادی از سوی مسئولان و مدیران مختلف را چشیده‌ایم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان