۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رسیدگی به مشکلات مردم باید سرلوحه اقدامات دولت دوازدهم باشد
کد خبر: ۲۶۱۶۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان:

رسیدگی به مشکلات مردم باید سرلوحه اقدامات دولت دوازدهم باشد

در گزیده ای از مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: با توجه به آغاز به کار دولت دوازدهم، رییس جمهور باید بعد از رای اعتماد مجلس به وزرا تمام تلاش خود و کابینه اش را برای رفاه حال مردم به کار گیرد.

رسیدگی به مشکلات مردم باید سرلوحه اقدامات دولت دوازدهم باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

حجت الاسلام موسوی امام جمعه آبیک با اشاره به۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و با حمایت از صنایع کوچک می‌توان شاهد شکوفایی تولید ملی و ایجاد اشتغال در کشور بود.

امام جمعه الوند حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم از رییس جمهور خواست بعد از رای اعتماد مجلس به وزرا تمام تلاش خود و کابینه اش را برای رفاه حال مردم به کار گیرد.

در آوج حجت الاسلام هاشمی با اشاره به قتل عام مردم بی گناه افغانستان به دست طالبان به رژیم‌های خودکامه و مستبد غرب توصیه کرد دست ازحمایت این جنایت کاران بردارند.

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان برای عزت وسربلندی ایران دوران اسارت را با رشادت تحمل کردند.

در تاکستان آیت الله اسلامی با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه از فداکاری و اخلاص جوانان حزب الله برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی کرد.

حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه از دولت خواست با احیا صنایع کوچک ضمن حمایت از اشتغال با مشکل رکود فقر و بیکاری مقابله کند.

امام جمعه خرمدشت حجت الاسلام موسوی ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه از مسئولان استان خواست برای رفاه حال مردم نظارت بیشتری بر کیفیت و قیمت کالاها داشته باشند.

در اسفرورین حجت الاسلام زارعی به ۲۱ مرداد روز حمایت ازصنایع کوچک اشاره کرد و گفت: برای اقتدار یک نظام و کشور باید توجه بیشتری به بخش صنعت شود‌.

خطیب جمعه شال با اشاره به بخشی ازسخنان حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه درخصوص جهاد و شهادت گفت: جهاد دری از درهای بهشت است که موجب قرب الهی می‌شود.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاءآباد باتبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

خطیب جمعه دانسفهان به روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت پیروزی جبهه مقاومت اسلامی درجنگ ۳۳ روزه در حقیقت ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در دنیا شکست.

در خاکعلی خطیب جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی از آنان خواست با دوری از معصیت و گناه همیشه به یاد خدا باشند.

در نرجه حجت الاسلام خداوردی به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادان سرافراز سند حقانیت ایران اسلامی در برابر استکبار هستند‌.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه معلم کلایه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم اهدای حکم تنفید ریاست محترم جمهوری ازدولت ۱۲ خواست رسیدگی به مشکلات مردم را سر لوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

امام جمعه محمود آبادنمونه حجت الاسلام رشوندی با اشاره به ۲۱مرداد روز حمایت از صنایع کوچک به مسئولان توصیه کرد با پرداخت تسهیلات زمینه اشتعال جوانان در کشور را فراهم کنند.

حجت الاسلام اقاحسینی امام جمعه سگزاباد گفت: زمانی که دشمنان قسم خورده در مقابل ما صف آرایی می‌کنند، انتظار می‌رود که دولت فصل جدیدی از همدلی و همراهی با مردم داشته باشد.

درآبگرم‌حجت الاسلام صالحی بی توجهی به فرهنگ را مایه تمامی مشکلات اجتماعی بیان کرد و گفت: برای مبارزه باناهنجاری‌های اجتماعی باید به مسائل فرهنگی بیش از پیش توجه شود.

امام جمعه ارداق حجت الاسلام سعیدی از دولت ۱۲ خواست به دنبال خواست‌های به حق مردم باشند.
انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان