۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین فرزندان دلیر ایران انتقام اقدام ددمنشانه داعش را خواهند گرفت/ به حلقوم بریده شهید حججی قسم تا نابودی آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست
کد خبر: ۲۶۱۵۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۱ ساعت: ۷:۲۶ ↗ لینک کوتاه

پیام حاج قاسم سلیمانی به مناسبت شهادت محسن حججی

فرزندان دلیر ایران انتقام اقدام ددمنشانه داعش را خواهند گرفت/ به حلقوم بریده شهید حججی قسم تا نابودی آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی به مناسبت شهادت محسن حججی، اطمینان داده که فرزندان دلیر ایران انتقام این اقدام ددمنشانه را خواهند گرفت.

فرزندان دلیر ایران انتقام اقدام ددمنشانه داعش را خواهند گرفت/ به حلقوم بریده شهید حججی قسم تا نابودی آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،متن پیام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در پی شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم اهل بیت(ع) به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از شکست‌های پی‌درپی گروه‌های تکفیری ــ وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان اسلام در جبهه‌های مختلف، گروه تروریستی داعش مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی‌گنجد.

مردم دلاور و امت حزب الله خصوصاً خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که همانا ریشه‌کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است خواهند گرفت.

این نوع جنایت‌ها که تاکنون هزاران مورد آن به همین شکل در عراق و سوریه بر ضد امت مسلمان اعم از شیعه و سنی به وقوع پیوسته تنها نتیجه‌ای که در بر خواهد داشت اتحاد و آگاهی بیشتر عالم اسلامی نسبت به هویت و خباثت این خوارج زمان است و ما را در پاک کردن سرزمین اسلامی از لوث وجود آنان مصمم‌تر و قدرتمندتر خواهد نمود.

به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله(ع) سوگند یاد می‌کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست.

ما از ابتدا مصمم و به‌دور از تردید در این راه گام برداشتیم اما ارتکاب این جنایت‌ها عزم و اراده ما را جزم‌تر و جدی‌تر نمود تا جای جای اراضی اسلامی را از وجود بی‌وجود پلیدشان تطهیر نماییم.

اینجانب به پدر، مادر، همسر و فرزند مقاوم این شهید بزرگوار که فرزندشان مانند سالار شهیدان امام حسین(ع) و با همان شیوه ظالمانه به شهادت رسید تبریک عرض می‌کنم زیرا نام خانواده شهیدپرورتان با خاندان سید و سرور شهیدان همنام و قرین گردید و شهید شما و ما سند افتخار ایران اسلامی و سپاه ولایت است.

ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می‌کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می‌کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز برای ما مقرر فرماید.

هنیئاً لک و لکم و عظّم الله اجورنا و اجورکم
قاسم سلیمانی

 1396/5/19



انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان