۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سلفی مجلسی‌ها فرومایگی آن‌ها را به تصویر کشید/ شرایط اقتصادی مردم رضایت‌بخش نیست
کد خبر: ۲۶۱۴۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۰ ساعت: ۱۷:۵۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

سلفی مجلسی‌ها فرومایگی آن‌ها را به تصویر کشید/ شرایط اقتصادی مردم رضایت‌بخش نیست

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه عده ای در پارلمان‌های محلی برای قسمت‌های مختلف در حال نقشه کشیدن هستند،گفت: مسئولیت مردم نباید به فتنه گران سپرده شود.

سلفی مجلسی‌ها فرومایگی آن‌ها را به تصویر کشید/ شرایط اقتصادی مردم رضایت‌بخش نیست
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد با اشاره به آیات قرآن کریم پیرامون زندگی در دنیا اظهار کرد: زندگی دنیایی فرصتی است تا مومنین از آن توشه برای آخرت آماده کنند.

قابل با اشاره به اینکه برخی در این دنیا مشغول به خوشگذرانی هستند، تاکید کرد: عده ای آمار دروغ تحویل مردم می دهند در حالی که متوجه نیستند فقر در جامعه امروز به سر حد انزجار رسیده است.

وی با اینکه مردم از شرایط کنونی اقتصادی گلایه مندند، ادامه داد: مسوولینی که امضایشان می‌توانست به نفع مردم کار کند اما به ضرر این ملت کار کرد، این‌ها بدانند که بار سنگینی بر دوش دارند.

وضعیت حجاب در جامعه نگران کننده است
امام جمعه موقت قزوین در ادامه با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه عنوان کرد: وای بر مردانی که پول و هزینه می دهند تا عده ای بد حجاب در جامعه تردد کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب زنان و دختران ما نگران کننده است، گفت: دشمن به طرق مختلف و برنامه ریزی های مشخص توانسته با فکر و اعتقادات ما بازی کند.

قابل با تاکید بر اینکه امنیت این کشور از آن شهداست، افزود: از شهدا حیا کرده و نسل جوان ما را به بی بند و باری دعوت نکنید.

کشتار فاجعه بار مردم افغانستان یکی از توطئه‌های شوم استکبار است
قابل با اشاره به سالروز تاسیس شورای سیاست گذاری سازمان تبلیغات عنوان کرد: انقلاب اسلامی در روزهای خاصی که به آن ” یوم الله” گفته می‌شود شکل و محتوای خاص خود را پیدا کرد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه بزرگداشت و حفظ شعائر اسلامی نشانه تقواست ضافه کرد: کشتار فاجعه بار مردم افغانستان به دست طالبان و داعش با کمک امریکا یکی از توطئه های شوم استکبار است.

وی با بیان اینکه تنها جرم این مردم حب اهل بیت (ع) بود، تاکید کرد: برای مردم مظلوم افغانستان هیچ شمعی روشن نشد گویا وجدان عده‌ای مرده است، آیا خون کشته شدگان فرانسوی با خون کشته شدگان مردم مظلوم افغانستانی فرق دارد؟

طومار زندگی داعش به هم پیچیده شده است
وی در ادامه با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و حزب الله اظهار کرد: طومار زندگی داعش در منطقه به هم پیچیده شده و لرزه بر اندام استکبار جهانی افتاده است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اقدام اخیر برخی از نمایندگان مجلس برای گرفتن عکس سلفی با موگرینی تاکید کرد: طبق فرمایش امام که این جمله در سربرگ نامه ها و مکاتبات مجلس آمده است، این مجلس عصاره فضایل این ملت است، برخی فضایل را با گذاشتن این عکس ها به نمایش گذاشتن تا بی مایگی خود را به نمایش گذارند.

قابل با اشاره به اینکه عده ای در پارلمان‌های محلی برای تصاحب کرسی‌های مدیریتی در حال نقشه کشیدن هستند، تصریح کرد: مسولیت امانت است و باید قدر این امانت را دانست و برای بزرگداشت آن قدم برداشت.

قابل با اشاره به حزب منحل مشارکت عنوان کرد: برخی از اعضا و شاگردان این حزب که فتنه ۸۸ را رقم زدند قرار است در دولت جدید دارای مسوولیت شوند، اینان در زمان فتنه چه گلی بر سر این مملکت زده اند.

وی ادامه داد: نظام به آنها ترحم کرد اما عده‌ای می خواهند به آنهایی که فتنه را رقم زده اند و از یاوران جریان مشارکت بوده اند مدال افتخار بدهند تا برگردند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان