۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین درگیری مهاجم تراکتورسازی با مدافع پیکان با چاقوی میوه‌خوری!/ جلسه جلالی با صادقی در خصوص اتفاقات رخ داده
کد خبر: ۲۶۱۳۵۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

درگیری مهاجم تراکتورسازی با مدافع پیکان با چاقوی میوه‌خوری!/ جلسه جلالی با صادقی در خصوص اتفاقات رخ داده

مدیر رسانه‌ای باشگاه پیکان توضیحاتی درخصوص درگیری مهاجم تیم تراکتورسازی با مدافع تیم پیکان مطرح کرد.

درگیری مهاجم تراکتورسازی با مدافع پیکان با چاقوی میوه‌خوری!/ جلسه جلالی با صادقی در خصوص اتفاقات رخ داده

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، در حالیکه تیم‌های پیکان و تراکتورسازی از امروز اردوی پیش از بازی خود را در هفته سوم لیگ برتر در هتل المپیک تهران برگزار کردند اما درگیری شدیدی بین امیرحسین صادقی مدافع پیکان و فرزاد حاتمی مهاجم تراکتورسازی رخ داد که این موضوع باعث به وجود آمدن تنش‌های زیادی در این هتل شد به طوریکه پای حراست هم به میان آمد.

ماجرا از این قرار بود که امیرحسین صادقی مشغول صحبت با محمد نوری بازیکن تیم تراکتورسازی بود که حضور او در بین تراکتوری‌ها با اعتراض شدید حاتمی روبرو شد. این دو نفر چند ماه پیش هم در بازی تدارکاتی تراکتورسازی و پیکان با یکدیگر دچار درگیری شده بودند و این موضوع باعث شد که درگیری‌های لفظی بین حاتمی و صادقی بالا بگیرد و در نهایت کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شد.

مهاجم تیم تراکتورسازی با کارد میوه‌خوری روی میز ناهارخوری به سمت مدافع تیم پیکان حمله‌ور شد که اگر دخالت دیگران نبود شاید اتفاقات تلخ و دلخراشی رخ می‌داد. این درگیری حتی باعث شکسته شدن چند لیوان در رستوران هتل المپیک شد و در نهایت و پس از مصدوم شدن پای صادقی و مداخله سایر بازیکنان و مأموران حراست، قائله ختم شد.

بهنام مددی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در این خصوص گفت: به همراه آقای جلالی در کنفرانس خبری حضور داشتیم و زمان رخ دادن این درگیری، ما در هتل نبودیم و آقایان صالح و مطهری از مربیان تیم در زمان این این درگیری در هتل حضور داشتند.

وی ادامه داد: قرار است عصر امروز آقای جلالی با صادقی جلسه‌ای ترتیب دهد تا درخصوص اتفاقات رخ داده او صحبت‌هایش را انجام دهد اما با شناختی که ما از صادقی داریم مطمئن هستیم او شروع کننده این درگیری نبوده است.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان