۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین خبرنگاران صداوسیمای مرکز قزوین تجلیل شدند
کد خبر: ۲۶۱۳۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۹ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران صداوسیمای مرکز قزوین تجلیل شدند

به مناسبت روز خبرنگار خبرنگاران صداوسیمای مرکز قزوین تجلیل شدند.

 خبرنگاران صداوسیمای مرکز قزوین تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار روز گذشته(چهارشنبه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران صداوسیمای مرکز قزوین از حسن تعامل این مرکز با استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تشکر و قدردانی کرد.

شاهرخی در جمع خبرنگاران صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صداوسیما در تمامی عرصه‌ها تعامل سازنده و مثبتی با استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان دارد که در این میان رسانه ی استانی در برهه حساس و سرنوشت ساز انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری مردم نقش بی بدیل و ممتازی ایفا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در ادامه به نقد رسانه‌ها در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و تصریح کرد: ما ضمن تشکر و قدردانی از نکته بینی رسانه‌ها انتظار داریم که نقد آنها سازنده باشد و در عین حال رسانه‌ها خدمات دولت و دستگاه‌های اجرایی را هم منعکس کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات دستگاه‌های استان افزود: رسانه‌ها و مطبوعات استان باید با انعکاس این خدمات موجب اعتماد و امیدواری بیش از پیش مردم به آینده ی نظام شوند.

حجت الاسلام معبودی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر استان هم در سخنانی از تلاش‌های رسانه در جبهه ی جنگ نرم تشکر و قدردانی کرد و گفت: به موازات محور مقاومت که در سوریه افتخار آفرینی و حماسه سازی می‌کند، رسانه هم اخبار و رویدادهای این جبهه را در جهان مخابره و حقیقت اسلام ناب را به مخاطبان معرفی میکند.

وی در ادامه به تعببری از رهبری معظم انقلاب در خصوص تغییر هندسه ی جهانی اشاره و تصریح کرد: در تغییر هندسه جهانی که با محوریت ایران و جبهه مقاومت صورت گرفته است رسانه نقشی بی بدیل و اثر گذار دارد که بر کسی پوشیده نیست.

ابوالفضل معصومی فر مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین هم در سخنانی انعکاس مطالبات مردم و پاسخگویی مسئولان را یکی از مهمترین رسالت های رسانه دانست و خاطرنشان کرد: در این بستر رسانه همواره با نگرشی تعالی محور بدنبال تبیین واقعیات و همچنین حفظ عزت و سربلندی نظام اسلامی است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین رسانه را زبان گویای نظام و مردم دانست و از مسئولان استان خواست در پاسخگویی به مشکلات و نیازهای مردم بیش از پیش با صداوسیما همکاری کنند.

محمدی معاون خبر صداوسیمای مرکز قزوین هم در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این معاونت ارائه کرد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران، دبیران، سردبیران، گزارشگران و تصویربرداران خبری صداوسیمای مرکز قزوین تجلیل شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان