۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین نفوذ دشمن را باید جدی گرفت/دشمن برای نفوذ بین نیروهای انقلابی به شدت در حال برنامه‌ریزی است
کد خبر: ۲۶۱۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

دادستان کل کشور:

نفوذ دشمن را باید جدی گرفت/دشمن برای نفوذ بین نیروهای انقلابی به شدت در حال برنامه‌ریزی است

دادستان کل کشور گفت: نفوذ دشمن را باید جدی گرفت زیرا دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه‌ریزی است و هوشیاری مسئولان و نیروهای امنیتی را می‌طلبد تا از نفوذ دشمن جلوگیری شود.

نفوذ دشمن را باید جدی گرفت/دشمن برای نفوذ بین نیروهای انقلابی به شدت در حال برنامه‌ریزی است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری صبح امروز در آئین صبحگاه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان گلستان‌ اظهار داشت: از نیروی انتظامی که وظیفه ایجاد امنیت را دارد سپاسگزاری می‌کنم و نیروهای مسلح افتخار و زینتی برای حکومت و برای دین سبب عزت و سربلندی هستند.

دادستان کل کشور گفت: راه رسیدن به امنیت داشتن نیروهای مسلح سرفراز است، امام علی(ع) می‌فرماید مردم و جامعه نمی‌توانند بدون نیروهای مسلح و امنیت‌آفرینان قوام و پایداری داشته باشند.

منتظری افزود: جامعه بدون نیروی مسلح پا در رکاب نمی‌تواند پایدار بماند و این سخنان پرمغز و جامع امیر المومنین(ع) خطاب به نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی بار سنگین و مسئولیت بزرگ و رسالت خطیر و جایگاه رفیع را برعهده دارد.

منتظری اظهار  کرد: اگر مولفه‌هایی که در پیشرفت جامعه و ارتقای سطح زندگی مردم تاثیرگذارند را بشماریم و در جدول قرار دهیم، بدون تردید نخستین مقوله و مولفه موثر موضوع امنیت است.

وی ادامه داد: اگر امنیت باشد مردم در آرامش زندگی خواهند کرد و می‌توانند به سیاحت و کارهای روزمره بپردازند و کشور هم گام‌های موثری بردارد.

وی گفت: با امنیت تولیدکنندگان به تولید، کشاورزان به کشت و کار و همه می‌توانند به کار خود بپردازند و بدون امنیت در هیچ عرصه‌ای از زندگی امکان پیشرفت وجود ندارد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید قدر خود را بدانند و به وظایفی که برعهده دارید پایبند باشید و نگذارید برخی از نارسایی‌ها و نابه‌سامانی و مشکلات شما را در مسیر راه متزلزل کند و اراده شما را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: دشمن از راه های گوناگون به دنبال آسیب رساندن به کشور و نظام است و از هیچ هزینه کردن و توطئه و برنامه‌ای برای ضربه زدن به امنیت کشور دریغ ندارد.

دادستان کل کشور اظهار کرد: سربازان کشور باید بیدار و هوشیار باشند و توطئه علیه کشور را از دو جهت رصد کنیم که نخست از طریق توطئه‌های بیرونی مانند تحریم‌هایی که علیه کشور ما به کار می‌برند و جوسازی تحت عنوان حقوق بشر به کار می‌برند.

منتظری گفت: دومین خطر موضوع نفوذ است، نفوذ دشمن را باید جدی گرفت زیرا دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه‌ریزی است و هوشیاری مسئولان و نیروهای امنیتی را می‌طلبد تا از نفوذ دشمن جلوگیری شود.


انتهای پیام/1404
منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان