۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حمایت محسن رضایی از پوشش خبری مسابقات پرورش اندام در صدا و سیما
کد خبر: ۲۶۱۲۴۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حمایت محسن رضایی از پوشش خبری مسابقات پرورش اندام در صدا و سیما

محسن رضایی از پوشش خبری مسابقات پرورش اندام در صدا و سیما اعلام حمایت کرد و برای پیگیری این موضوع قول مساعد داد.

حمایت محسن رضایی از پوشش خبری مسابقات پرورش اندام در صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، فدراسیون پرورش اندام قبل از سال 1384 زیر نظر فدراسیون وزنه‌برداری فعالیت می‌کرد که باحمایت محسن رضایی به فدراسیونی مستقل تبدیل شد. امروز پس از سال‌ها دوباره دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام میزبان تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان این ورزش و تعدادی از اساتید ورزش در دانشگاه‌ها بود.

درابتدای جلسه تعدادی از قهرمانان از عدم پوشش خبری اخبار مربوط به مسابقات پرورش اندام در صدا و سیما گلایه داشتند و خواهان انعکاس بیشتر خبرهای این رشته در رسانه بودند.

پس از صحبت‌های حضار محسن رضایی، ورزش پرورش اندام را نماد قدرت و زیبایی دانست و خاطر نشان کرد: این نماد قدرت خود راهی برای رسیدن به زیبایی معنوی و باطنی است و ما باید بخشی از فرهنگ ایرانی و دینی خود را بوسیله قهرمانان پرورش اندام به جهانیان بشناسانیم.

وی در ادامه افزود: با علی عسگری، ریاست محترم سازمان صداوسیما برای پوشش بهتر اخبار مسابقات صحبت خواهد کرد تا شاید ورزش پرورش اندام که به نوعی می‌توان گفت مادر تمام ورزش هاست شرایط بهتری پیدا کند.

رضایی همچنین قول مساعد برای پیگیری مشکلات موجود در جامعه پرورش اندام را داد.

رشته پرورش اندام در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین رشته‌ها در زمینه مدال آوری بوده‌است، ام به نوبه خود دارای حاشیه‌هایی نیز هست. امید است با توجه بیشتر مسئولین به این امر، پرورش اندام به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان