۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همه مدیران پاسخگوی نقدها باشند/ عقل حکم می‌کند نیروی خدمتگزار را کنار نگذاریم
کد خبر: ۲۶۱۱۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۸ ساعت: ۱۳:۲۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

همه مدیران پاسخگوی نقدها باشند/ عقل حکم می‌کند نیروی خدمتگزار را کنار نگذاریم

استاندار قزوین با اشاره به اینکه همه مدیران باید پاسخگوی نقدها باشند، بیان کرد: نیروهای خدمتگذار چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید در صحنه خدمت باقی بماند، عقل حکم نمی‌کند که آنهارا کنار نگذاریم.

همه مدیران پاسخگوی نقدها باشند/ عقل حکم می‌کند نیروی خدمتگزار را کنار نگذاریم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین شب گذشته(سه‌شنبه) در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: این گردهمایی فرصت خوبی است از خدمات بی بدیل همه خبرنگاران و همه کسانی که در نقش‌های مختلف تولید و انتشار و تصویر نقش دارند.

وی با بیان اینکه از رسانه رکن چهارم دموکراسی یاد می‌شود، بیان کرد: ما تاثیرگذاری خبرنگاران را در جهت دهی به افکار عمومی لمس می‌کنیم، طی سال‌های مختلف پس از انقلاب نقش رسانه‌ها در کنار سایر اقشار مشخص است.

این مسئول ابراز کرد: در ایام پیروزی انقلاب خبرنگارانی با روحیه انقلابی فعالیت می‌کردند و اطلاع رسانی و تنویر افکار را انجام دادند و کار ماندگار می‌کردند، در دوران دفاع مقدس نیز خبرنگاران تصاویر ماندگاری برجای گذاشتند و تمام فراز و نشیب‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: امروز فرصتی بود از همه خبرنگارانی که همیشه در خدمت انقلاب و نظام و مردم هستند تقدیر و همه شما در موفقیت‌های استان شریک بودید.

همتی با بیان اینکه داشتن تحمل نقد حرف درستی است، عنوان کرد: گاهی بسیاری از نقدها محتوای مناسبی دارد و ما اخبار را رصد می‌کنیم و مشکلات را از اخبار شما شناسایی کرده و به عنوان مسئول ارشد استان این معضلات را پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: صادق ترین خبر کف جامعه را از طریق رسانه‌ها کسب می‌کنم، همه مدیران باید پاسخگوی نقدهای صورت گرفته باشند، اشکالی ندارد خبری اطلاعات ضعیف دارد بلکه مدیران باید وارد میدان شده و اطلاع رسانی درست داشته باشند.

استاندار عنوان کرد: هرآنچه که برای انعکاس می‌نویسیم نباید از روی غرض، نظر شخصی و توام با مخالفت و تخریب باشد، انتشار اخبار غرض ورزانه نتایج سازنده ای وجود ندارد.

وی گفت: خبرنگار باید تلاش کند در راستای رضای خدا و پیگیری مطالبات مردم قلم بزند، آبروی اشخاص بسیار حائز اهمیت است فعال سیاسی باید اخلاق، خداترسی و احترام به شخصیت دیگران را لحاظ کند و آبروی افراد باید خط قرمز کاری ما باشد.

همتی بیان کرد: اگر در تولید گزارش و تحلیل‌ها دنبال اصلاح امور هستیم باید وجوه مختلف موضوع را در کنار هم ببینیم و نگاه تخصصی به مسایل داشته باشیم تا بهره وری کار ما افزایش یابد.

وی اذعان کرد: نیروهای خدمتگزار چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید در صحنه خدمت باقی بماند، عقل حکم نمی‌کند که آنها را کنار نگذاریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان