۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین منزل مسکوني در آتش سوخت+تصاویر
کد خبر: ۲۶۱۱۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

منزل مسکوني در آتش سوخت+تصاویر

يک باب منزل مسکوني واقع در خیابان نادری قزوين دچار آتش سوزی شد.

منزل مسکوني در آتش سوخت+تصاویر
حمیدرضا ململی رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حريق در منزل مسکوني واقع در خیابان نادری قزوين جلوگيري بعمل آمد.

وی افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 22 و 15 دقيقه روز شنبه 14 مرداد ماه سال 1395، از آتش‌سوزي يک باب منزل مسکوني واقع در خیابان نادری قزوين خبر داده شد.

این مسئول ادامه داد: بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره 2 شهید بابایی و هفت شهيد مفتح در محل حاضر و مشاهده کردند آشپزخانه واقع در طبقه دوم طعمه حریق شده و شعله‌هاي آتش در حال سرايت به ساير قسمت‌هاي است.

رئیس ایستگاه شماره 2 شهید بابایی افزود: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان برق و گاز نسبت به ايمن سازي محل اقدام کرده و پس از باز کردن درب منزل و شناسايي کانون حريق در قسمت آشپزخانه با استفاده از تجهيزات و لوازم ويژه آتش نشاني در کمترين زمان و با حداقل خسارت ممکن شعله‌هاي سرکش آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمت‌ها و بروز خسارات بيشتر جلوگيري به عمل آوردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن سازي کامل محل با تحویل صحنه حادثه به مالک ماموریت خود را به پایان رساندند.

ململی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي مي باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان