۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۱۱ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
کد خبر: ۲۶۱۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان:

بیش از ۱۱ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با دستگيري دو سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

بیش از ۱۱ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از کسب اطلاع از اینکه فردي قصد وارد کردن موادمخدر از استان "تهران" و عرضه در استان را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار این پليس قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند، افزود: این ماموران موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بوئین زهرا ، خودروی متهم مورد نظر را در محور مواصلاتی شهرستان شناسایی و آن را متوقف کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین ماموران پليس مواد مخدر استان در عوارضي قزوین – زنجان، حين کنترل خودروهاي عبوري و بازديد يک دستگاه اتوبوس، به یک نفر از مسافران مشکوک شدند.

وی اذعان کرد: در بازرسي از لوازم همراه این مسافر و بازرسی بدنی مقدار یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و وی را دستگير و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان