۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع بیش از ۷۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی در نوروز
کد خبر: ۲۶۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير کل ميراث فرهنگي استان قزوین خبر داد:

توزیع بیش از ۷۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی در نوروز

بیرانوند: به منظور معرفی استان قزوین به گردشگران ۷۵۰هزار نسخه اقلام تبلیغاتی ویژه نوروز توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر شده است که در ایام نوروز توزیع خواهد شد.

توزیع بیش از ۷۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی در نوروز

به گزارش صبح قزوین: اسد الله بيرانوند مدير کل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوین با اعلام چاپ 750 هزار اقلام تبلیغاتی ویژه   ایام نوروز اعلام کرد: استان قزوین با توجه به موقعیت استراتژیکی و محور ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب یکی از پر ترددترین مسیرهای کشور می‌باشد که ارائه خدمات راهنمایی و گردشگری گسترده‌ای را می‌طلبد و توزیع مناسب این اقلام تبلیغاتی و معرفی می‌تواند جهت برنامه ریزی گردشگران برای سفر بسیار مفیدباشد.

بيرانوند با اشاره به تنوع اقلام تبلیغاتی افزود: برای اطلاع رسانی به هنگام و مناسب ستاد تسهیلات سفرهای استان اقدام به انتشار 750هزار نسخه اقلام تبلیغاتی نمود که شامل: نقشه راهنماي آثار تاريخي و گردشگري استان، کتابچه راهنمای استان، لوح فشرده "قزوین آیینه تاریخ و طبیعت ایران"، بروشور راهنمای شهرستان ها و بروشور خدمات گردشگری می باشد.

وی هدف از این اقدام را رفاه حال مسافرین گرامی که وارد استان قزوین می شوند دانست و افزود: این اقلام تبلیغاتی در طول تعطیلات نوروز توزیع خواهد شد که امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب بتوانیم سفر خوبی برای گردشگران و میهمانان استان فراهم نماییم.

انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان