۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قطع برق به نفع تیم نساجی مازندران بود/ بازی بعدی جبران می‌کنیم
کد خبر: ۲۶۱۰۳۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قطع برق به نفع تیم نساجی مازندران بود/ بازی بعدی جبران می‌کنیم

سرمربی تیم دسته اولی ایرانجوان بوشهر گفت: وقتی برق ورزشگاه رفت بازیکنان نساجی ریکاوری خوبی کردند و این مسئله به نفع آنها تمام شد.

قطع برق به نفع تیم نساجی مازندران بود/ بازی بعدی جبران می‌کنیم

سعید مفتخر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، بعد از شکست مقابل نساجی مازندران در هفته اول لیگ دسته اول اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود اولا تبریک می گویم به تیم نساجی مازندران و پاشازاده این سه امتیاز مبارک تیمشان باشد. با وجود گرمای زیادی که در بوشهر بود و شرایط سختی که وجود داشت بازی خوبی بود و تیم ما موقعیت زیادی داشت، از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و با یک اشتباه گل خوردیم. حتی می‌توانستیم در ادامه با توجه به پنالتی که بدست آوردیم جبران کنیم ولی متاسفانه خراب کردیم و نتوانستیم بازی را به تساوی بکشیم و در نهایت با اشتباهاتی که داشتیم متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. ولی مطمئنا به دنبال این هستیم که بازی بعدی مقابل بادران تهران را جبران کنیم و بتوانیم امتیاز خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه درخصوص اتفاقی که در ورزشگاه رخ داد و تاخیری که بوجود آمد اظهار داشت: برق ورزشگاه نوسان زیادی داشت و این اتفاق در خود شهر بوشهر رخ داد و باعث شد برق قطع شود تا زمانی که برق ورزشگاه روشن شود 45 دقیقه‌ای تاخیر بوجود آمد و فکر می‌کنم تیم نساجی از این 45 دقیقه نهایت استفاده را کرد. بازیکنان استراحت و خیلی خوب ریکاوری کردند و من نمی‌دانم که چرا سرمربی نساجی معترض بود! من فکر می‌کنم این اتفاق به نفع تیم نساجی تمام شد. اگر بلافاصله بازی شروع می‌شد این اتفاق بهتر بود، ولی من نمی‌دانم که چرا سرمربی نساجی فکر می‌کرد که این اتفاق به نفع تیم ایران جوان بوشهر بود. در آن لحظه می‌شد حس کرد که چه تیمی از لحاظ بدنی شرایط مناسبی دارد چه تیمی ندارد ما اصلا گرم نکردیم و ایستاده بودیم، تیمی که دو ماه کار بدنسازی کرده با تیمی که یک هفته بسته شده است خیلی فرق می کند و از لحاظ بدنی شرایط مناسبی ندارد.

وی در ادامه افزود: داور خیلی خوب سوت زد و من به داور معترض نیستم اگر هم داور در صحنه‌هایی اشتباه سوت زده باشد واگذار می‌کنم به کارشناس‌های خوب داوری تا نظر بدهند.

مفتخر سرمربی ایران جوان بوشهر در پایان افزود: ان‌شاءالله هفته به هفته لیگ در یک شرایط بهتری داشته باشیم. هفته اول حواشی زیادی داشت. اما جا دارد تشکر کنم از محمود‌زاده و مسئولین سازمان لیگ یک، با توجه به مشکلات زیادی که اکثر باشگاه‌های لیگ یک داشتند و با همه کمی و کاستی‌ها، لیگ یک را به موقع استارت زدند و امیدوارم در ادامه شرایط و نظم بهتر باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان