۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مشکلات ارژن به یک رمان و یک داستان ادامه‌دار در رسانه‌ها تبدیل شده است/شمسایی خودش در شیراز صاحبخانه است
کد خبر: ۲۶۰۹۹۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مشکلات ارژن به یک رمان و یک داستان ادامه‌دار در رسانه‌ها تبدیل شده است/شمسایی خودش در شیراز صاحبخانه است

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت:در حال حاضر موضوع مشکلات تیم ارژن به یک رمان و یک داستان ادامه‌دار در رسانه‌ها تبدیل شده است و گوش مسئولین استان <a href= 'http://www.sobheqazvin.ir' > صبح قزوین </a> به این موضوع شنوا نیست.

مشکلات ارژن به یک رمان و یک داستان ادامه‌دار در رسانه‌ها تبدیل شده است/شمسایی خودش در شیراز صاحبخانه است

حمید کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در رابطه با بازی روز جمعه تیم فوتسال ارژن شیراز مقابل تأسیسات دریایی، گفت: تأسیسات دریایی یکی از تیم‌های خوب و با شخصیت از لحاظ کیفی یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر است.

وی در ادامه گفت: حضور وحید شمسایی در شیراز نامش مهمان نیست بلکه او خودش صاحب‌خانه است و در کل مردم شیراز به خصوص تماشاگران علاقه‌مند به فوتسال در شیراز علاقه به خصوصی به وی دارند. 

سرمربی تیم ارژن افزود: ما می‌دانیم روز جمعه بازی خیلی سختی روبروی تأسیسات داریم اما ما در این هفته تمام سعی و تلاش خود را کردیم که بچه‌ها را از لحاظ روحی آماده این بازی کنیم. 

وی گفت: در حال حاضر تیم ارژن برای سایر تیم های حاضر در لیگ کبریت بی‌خطر شده اما به هر حال تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که بچه‌ها را برای این بازی آماده کنیم. ان‌شالله بتوانیم یک بازی خوب و تماشگر پسند را به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

کمالی همچنین در رابطه با باخت 7 بر 2 ارژن مقابل فرش‌آرا، گفت:واقعاً نمی‌شود به بازی هفته قبل بازی گفت چون ما به دلیل مشکلات مالی که داشتیم تحت فشار بودیم و از نظر روحی تمرکز لازم را نداشتیم اما برعکس فرش‌آرا تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای بود که در کل توپ و میدان را تحت اختیار داشت و به خوبی از فرصت‌های خود استفاده کردند.

وی همچنین در رابطه با مشکلات تیم ارژن، گفت: به نظر من اصلاً صحبتی از این موضوع نشود خیلی بهتر است چون گوش مسئولین استان صبح قزوین از این حرف‌ها پر است و در حال حاضر موضوع مشکلات تیم ارژن به یک رمان و یک داستان ادامه‌دار در رسانه‌ها تبدیل شده است

وی در پایان گفت: من حتی پس از بازی با ساری به دنبال یک پاداش کوچکی برای بچه‌ها بودم که حداقل بتوانم بچه‌ها را از نظر شرایط روحی کمی برای بازی‌های آینده آماده کنم اما متأسفانه به هر دری که زدم نتوانستم  همین یک پاداش کوچک را هم  فراهم کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان