۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین لیورپول محتاج پول نیست که کوتینیو را به نیوکمپ بفرستد/ آنفیلد آشوب می‌شود!
کد خبر: ۲۶۰۹۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

لیورپول محتاج پول نیست که کوتینیو را به نیوکمپ بفرستد/ آنفیلد آشوب می‌شود!

اسطوره قرمزهای مرسی‌ساید و کارشناس مطرح اسکای در خصوص انتقال هافبک برزیلی به جمع آبی‌اناری‌ها گفت: به نظرم کوتینیو گرچه به بارسا علاقه دارد اما یک فصل دیگر در آنفیلد می‌ماند.

لیورپول محتاج پول نیست که کوتینیو را به نیوکمپ بفرستد/ آنفیلد آشوب می‌شود!

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، بارسلونا با رفتن نیمار تمام توان خود را گذاشته تا در این تابستان بتواند کوتینیو را به خدمت گیرد.

طبق گفته رسانه‌های انگلیسی که نسبت به مطبوعات اسپانیا نظرهای متفاوتی دارند، باشگاه لیورپول به هیچ وجه هافبک خود را نمی‌فروشد حتی اگر پیشنهاد کاتالان‌ها به 110 میلیون پوند نیز افزایش یابد. 

این مسئله باعث شد تا در برنامه شب گذشته اسکای اسپورتس، اسطوره قرمزها نظر خود را بیان کند. 

جیمی کرگر در این باره گفت: فوتبال بدین شکل است، سلسله‌وار حرکت می‌کند. اکنون لیورپول با بارسا بر سر فیلیپه جنجال داشته و ساوتهمپتون نیز با فان‌دایک که به آنفیلد نرود.

وی ادامه داد: گرچه کوتینیو به بارسا علاقه دارد و رد کردن این پیشنهاد برای هیچ کس امکان ندارد اما او لیورپول را ترک نمی‌کند. به نظرم فیلیپه برای 12 ماه دیگر در لیورپول می‌ماند و بارسلونا هیچ شانسی برای خریدش نخواهد داشت. 

مدافع سابق قرمزها تصریح کرد: لیورپول به پول نیاز ندارد، آنها تنها می‌خواهند خرج کنند زیرا این پنجره تابستانی تا اینجا با رضایت آنها نگذشته است. بعد اگر آنها کوتینیو را با 100 میلیون پوند بفروشند چه کسی جایگزینش خواهد شد؟

کرگر خاطر نشان کرد: لیورپول خوب می‌داند که با فروش هافبک خود هواداران را نسبت به مالکان عصبانی می‌کند و یک آشوب در آنفیلد رخ خواهد داد. 

کارشناس اسکای اسپورتس در خصوص ترکیب کنونی تیم نیز گفت: امیدوارم 3 ماه دیگر این حرف را نزنم اما آیا کلوپ واقعا به بازیکنان خود اعتقاد دارد؟ میلنر ، مورنو و تغییر آنها آیا یک حرکت رو به جلو برای لیورپول خواهد بود؟

قرمزهای مرسی  ساید تاکنون نزدیک به 45 میلیون پوند برای خرید 3 بازیکن هزینه کرده‌اند و اکنون نیز به خرید فیرجیل فان‌دایک نزدیک هستند. این تیم فصل پیش خوب کار کرد اما پس از ژانویه، به دلیل مصدومیت بازیکنان شدیدا افت کرد و سرانجام به رتبه چهارم راضی شد. 

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان