۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مجلس در حوزه قانونگذاری پیگیر حقوق جامعه رسانه‌ای باشد
کد خبر: ۲۶۰۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین:

مجلس در حوزه قانونگذاری پیگیر حقوق جامعه رسانه‌ای باشد

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: درخواست ما از شما به عنوان نماینده مجلس که اهل فرهنگ و رسانه هم هستید این است که در حوزه قانونگذاری پیگیر حقوق جامعه رسانه ای استان باشید، زیرا برخی از این مشکلات به حوزه قانونگذاری برمی‌گردد.

مجلس در حوزه قانونگذاری پیگیر حقوق جامعه رسانه‌ای باشد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اعضای خانه‌ی مطبوعات استان قزوین در راستای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز خبرنگار با داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نماینده مردم قزوین در مجلس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمدکریم کاظم پور رئیس خانه مطبوعات استان قزوین اظهار کرد: مشکلات عرصه رسانه امروز فقط بومی استان قزوین نیست، بلکه در کل کشور عمومیت پیدا کرده است و برخی از استان‌های بهره مند با حمایت مدیران بومی خود توانسته اند علی رغم تعداد کم رسانه‌هایشان در حوزه اقتصادی و معیشتی وضعیت بهره مندی داشته باشند.

وی افزود: در حوزه رسانه باید خبرنگاران به صورت تخصصی آموزش ببینند تا در استان خبرنگاران حرفه ای ما افزایش یابد، زیرا حرفه ای‌ها می‌توانند به عنوان یک متخصص و منتقد در عرصه رسانه به خوبی بدرخشند.

این مسئول با بیان اینکه حقوق واقعی باید پیگیری شود، ابراز کرد: همچنین مناسبت‌های اقتصادی برای این قشر زحمتکش فراهم شود، متاسفانه امروز شاهدیم خبرنگاران از حق بیمه و حقوق استاندارد بی بهره هستند.

وی بیان کرد: درخواست ما از شما به عنوان نماینده مجلس که اهل فرهنگ و رسانه هم هستید این است که در حوزه قانونگذاری پیگیر حقوق جامعه رسانه ای استان باشید، زیرا برخی از این مشکلات به حوزه قانونگذاری برمی‌گردد.

کاظم پور ادامه داد: شما در استان صاحب رسانه و مدیرمسئول هستید و یکی از درخواست‌های خانه مطبوعات از شما برگزاری جلسات منظم برای افزایش تعامل و بیان مشکلات حوزه رسانه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان