۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور یک اروپایی در ایران مگر چه حُسنی دارد؟/ حرکت نماینده مجلس حقارت‌آمیز و بسیار زشت بود
کد خبر: ۲۶۰۸۶۷ نویسنده: رستم قنبرلو تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۶ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس سیاسی در واکنش به سلفی نمایندگان با موگرینی:

حضور یک اروپایی در ایران مگر چه حُسنی دارد؟/ حرکت نماینده مجلس حقارت‌آمیز و بسیار زشت بود

کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به سلفی نمایندگان با موگرینی با بیان اینکه حضور یک اروپایی در ایران مگر چه حُسن دارد؟! گفت: تواضع در مقابل متکبر حرام است و سلفی نماینده مجلس حرکتی حقارت‌آمیز و بسیار زشت بود.

حضور یک اروپایی در ایران مگر چه حُسنی دارد؟/ حرکت نماینده مجلس حقارت‌آمیز و بسیار زشت بود
رستم قنبرلو، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به ذوق‌زدگی و سلفی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خانم موگرینی در مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم شرکت کرده بودند، اظهار کرد: غرب‌گرایی حرکتی حقارت‌آمیز و بسیار زشت است.

وی با بیان اینکه یک نفر از اروپا به ایران آمده مگر چه حُسن بزرگی دارد، افزود: مهم نیست نمایندگان مردم از چه حزب و گروهی باشند؛ بلکه مهم این است که چگونه رفتار می‌کنند.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: رفتار امام خمینی(ره) با قدرتمندان و غربی‌ها بسیار هوشمندانه و مقتدارانه بود و امروز مدیران و مسئولان حق ندارند به عنوان نماینده‌های مردم اینگونه تحقیرآمیز برخورد کنند.

قنبرلو با اشاره به کلام قرآن کریم تصریح کرد: تواضع در مقابل متکبر حرام است و از طرفی غرور، تکبر و خودبرتربینی غرب و اتحادیه اروپا بر ملت و مسئولان ایران مخفی نیست.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها همواره از موضع قدرت و از بالا به سایر ملت‌ها نگاه می‌کنند، گفت: بحمدالله بیش از 72 درصد مردم در انتخابات اخیر شرکت کردند که این نشان دهنده محبوبیت نظام جمهوری اسلامی است و مسئولان و نمایندگان باید از این موضوع بهره ببرند چراکه از پشتوانه قوی ملت برخوردار هستند.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد: ملت ایران ادعای خودبرتر بینی نداشته و اینطور هم وانمود نمی‌کنند که جایگاه‌ بالاتری از سایر ملت‌ها دارند؛ اما باید تلاش کنیم تساوی بین انسان‌ها را در جهان به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان