۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سایت خبری صبح قزوین جزو رسانه‌های تاثیرگذار در سطح استان است
کد خبر: ۲۶۰۸۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۶ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی سپاه قزوین:

سایت خبری صبح قزوین جزو رسانه‌های تاثیرگذار در سطح استان است

مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین بیان کرد: برای انجام بزرگترین رسالت خبر و ثبت و رساندن وقایع به گوش مردم از شما قدردانی می‌کنیم، این عرصه پرکاری است و شما با حضور موثر خود جزو رسانه‌های تاثیرگذار در سطح استان هستید.

سایت خبری صبح قزوین جزو رسانه‌های تاثیرگذار در سطح استان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حسینی نسب مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین به همراه محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه پیش ازظهر امروز(دوشنبه) به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین دیدار کردند.

حسینی نسب در این دیدار بیان کرد: عرض خسته نباشید و خداقوت داریم به همه اصحاب رسانه استان به خصوص مجموعه سایت خبری صبح قزوین که در همه فعالیت‌های سپاه حضور داشتند و روز خبرنگار را به همه همکاران این مجموعه تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: ما به عنوان روابط عمومی سپاه و بسیج رسانه خود را ملزم دانستیم که در ایامی که مخصوص به خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان عرصه جنگ نرم است دیدار داشته باشیم و خداقوتی خدمت شما عرض کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه استان در ادامه گفت: بابت تمام زحماتی که در طول سال متحمل شدید برای انجام بزرگترین رسالت خبر و ثبت و رساندن وقایع به گوش مردم از شما قدردانی می‌کنیم، این عرصه پرکاری است و شما با حضور موثر خود جزو رسانه‌های تاثیرگذار در سطح استان هستید.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی در این هفته با همکاری بسیج رسانه برای اصحاب رسانه تدارک دیده شده که عمده کار به عهده بسیج رسانه و با همکاری معاونت روابط عمومی سپاه شکل گرفته است.

حسینی نسب ابراز کرد: ما معتقدیم که همه اقشار رسانه استان بسیجی هستید و در جهت بسیجی ماندن بسیج رسانه فعالانه زحمت می‌کشد.

وی اظهار کرد: بسیج رسانه باهمکاری روابط عمومی سپاه تلاش می‌کند تا کارها منسجم تر وهدفمندتر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب در بسیج رسانه انجام گیرد.

این مسئول بااشاره به لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی با کمک رسانه‌ها عنوان کرد: تحقق اهداف نظام نیازمند این است که رسانه‌های ارزشی نقد منصفانه و مطالبات منطقی از تمام دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان