۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین استفاده از ظرفيت‌ بنياد بركت در صنايع كوچك قزوين
کد خبر: ۲۶۰۴۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۴ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي استان خبرداد:

استفاده از ظرفيت‌ بنياد بركت در صنايع كوچك قزوين

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي استان قزوین بیان کرد: استفاده از ظرفيت‌هاي بنياد بركت جهت سرمايه گذاري در طرح‌هاي صنعتي و واحدهاي توليدي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي در راستاي رونق توليد مشاركت انجام مي‌پذيرد.

استفاده از ظرفيت‌ بنياد بركت در صنايع كوچك قزوين
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حميدرضا خانپور مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين  صبح امروز(شنبه) در حاشيه نشست با معاون اقتصادي بنياد بركت در آستانه روز ملي حمايت از صنايع كوچك اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور احیا و توانمند سازی اقتصادی مناطق محروم و کمتر برخوردار، بنیاد برکت درصدد است در طرح‌هاي اقتصادی و تولیدی با اولویت طرح‌های تکمیلی و نیمه تمام مشاركت کند.

وي رشته‌هاي فعاليت شامل غذايي و دارويي، چوب، كاغذ و مصالح ساختماني، چاپ و بسته بندي، شيمیايي، برق، الكترونيك، كاني هاي فلزي، غير فلزي و ساخت فلزات اساسي، كشاورزي، دامپروري و شيلات را از طرح‌هاي اقتصادي مورد نظر بنياد بركت نام برد.

این مسئول گفت: استفاده از ظرفيت‌هاي بنياد بركت جهت سرمايه گذاري در طرح‌هاي صنعتي و واحدهاي توليدي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي در راستاي رونق توليد مشاركت انجام مي‌پذيرد.

خانپور با اشاره به شرايط طرح‌هاي پيشنهادي تصريح كرد: اين طرح‌ها بايد در مناطق محروم و كمتر برخوردارو داراي توجيهه فني و اقتصادي باشند و حداقل حجم كل سرمايه گذاري طرح 50 و حداكثر 400 ميليارد ريال است و حداقل سهم بنياد بركت در طرح‌ها رو 34 و حداكثر 49 درصد عنوان كرد.
 
وی از پرداخت تسهيلات تا سقف 50% از كل سرمايه گذاري طرح در صورت به توافق رسيدن سهامداران با بنياد بركت خبر داد.

گفتني است؛ در اين نشست تخصصي معاون اقتصادي استاندار، رئيس برنامه و بودجه، رئيس سازمان جهاد
كشاورزي و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت هم حضور داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان