۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امام رضا(ع) ولی نعمت مردم ایران است/ استقبال مردم قزوین از خادمان بی نظیر بود
کد خبر: ۲۶۰۴۰۳ نویسنده: جواد سیامک دوست تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۴ ساعت: ۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مداح حرم رضوی در مصاحبه با صبح قزوین:

امام رضا(ع) ولی نعمت مردم ایران است/ استقبال مردم قزوین از خادمان بی نظیر بود

مداح حرم رضوی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم قزوین از خادمان کرد: کرامت و عنایت امام رضا(ع) به ملت ایران و حتی شیعیان جهان غیرقابل توصیف است و ایشان ولی نعمت همه ما هستند.

امام رضا(ع) ولی نعمت مردم ایران است/ استقبال مردم قزوین از خادمان بی نظیر بود
جواد سیامک دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین گفت: 10سال است خادم حرم رضوی هستم و برای بسیاری از محبان حضرت این موضوع یک آرزوست.

خادم حرم امام رضا(ع) در خصوص نحوه ورود خود به عرصه خادمی اذعان کرد: قبل از اینکه خادم شوم مداح اهل بیت بودم و به دلیل ارادتم به امام رضا(ع) درخواست خادمی کردم و بعد از چند سال درخواستم مورد قبول واقع شد.

وی گفت: به غیر از خادمی حرم امام رضا(ع) فعالیت دیگری انجام نمی‌دهم؛ در حرم امام رضا 8 کشیک به نام امام هشتم وجود دارد که من کشیک چهارم در اداره فرآشان هستم.

سیامک دوست با اشاره معجزه‌هایی که در حرم امام رضا(ع) رخ می‌دهد، بیان کرد: کرامات امام به میزانی زیاد است که برای ما خادمان به صورت امری طبیعی درآمده است و شفایافتگان بسیار زیادی در حرم رضوی دیده می شوند.

وی عنوان کرد: یکی از معجزاتی حرم رضوی مریض نابینایی بود که روی ویلچر نشسته بود که با توسلی که به حضرت رضا(ع) داشت، مورد عنایت ایشان قرار گرفت و شفا یافت.

این خادم امام رضا(ع) درباره سفرهای استانی خادمان در طرح زیر سایه خورشید اذعان کرد: حدود دوسال است که در این کار فرهنگی پرثمر شرکت می‌کنم و آن را بسیار ارزشمند می‌دانم. این حرکت از زمان حضور تولیت قبلی شروع شد و تا به امروز که مدیریت آن بر عهده آقای رئیسی است ادامه دارد.

وی ادامه داد: خادمان امام رضا(ع) در دهه کرامت به عنوان مبلغ به استان‌های دیگر سفر می‌کنند و این حرکت بسیار باشکوهی است از آن جهت که بسیاری از افرادی که نمی توانند به زیارت بروند از راه دور در فضای زیارت قرار می‌گیرند.

سیامک دوست عنوان کرد: اتفاق باشکوه دیگری که امسال با حضور خادمان حرم رضوی شکل گرفت، حضور خادمان در 34 کشور خارجی است.

وی اضافه کرد: در این طرح افراد محروم از زیارت امام رضا (ع) در مناطق مختلف جهان پرچم این امام رئوف را زیارت خواهند کرد.

این مداح حرم رضوی با اشاره به استقبال مردم قزوین از خادمین امام رضا (ع) تصریح کرد: در ایران فقط یک امام وجود دارد و مردم به ایشان ارادت خاصی دارند؛ به همین دلیل استقبال در تمام استان‌ها به طور ویژه در استان قزوین باشکوه بود.

وی گفت: همانطور که رهبرانقلاب فرمودند ولی نعمت مادی و معنوی ما امام رضا (ع) است و دوری از ایشان در این چند روز برایمان بسیار سخت بود.
انتهای پیام/۲۰۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان