۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حمایت از تولید و ایجاد اشتغال جزو وظایف اصلی دولت دوازدهم است
کد خبر: ۲۶۰۴۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۴ ساعت: ۸:۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه قزوین:

حمایت از تولید و ایجاد اشتغال جزو وظایف اصلی دولت دوازدهم است

در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: حمایت از تولید و ایجاد اشتغال، پاک سازی فرهنگی و سالم سازی اقتصادی از مسئولیت‌های مهم دولت دوازدهم است.

حمایت از تولید و  ایجاد اشتغال جزو وظایف اصلی دولت دوازدهم است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

حجت الاسلام طهماسبی در نماز جمعه الوند خواستار پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای تکمیل و تجهیز بیمارستان امام علی این شهر شد.

آیت الله اسلامی در تاکستان با اشاره به تنفیذ حکم رییس جمهور گفت: در زمان غیبت رای مردم زمانی مشروعیت می‌یابد که ولی فقیه آن را تنفیذ کند.

خطیب نماز جمعه آوج حجت الاسلام هاشمی ازدولتمردان خواست حل مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

در نماز جمعه آبیک حجت الاسلام موسوی تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان را نقض آشکار توافق برجام دانست و خواستار برخورد متقابل مسئولان با این تصمیم شد.

حجت الاسلام زرینه در بویین زهرا با اشاره به تنفیذ حکم رئیس جمهور گفت: دولت جدید باید توصیه و تاکیدات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود کند‌.

امام جمعه اقبالیه حجت الاسلام فاطمیان گفت: ایران اسلامی توانسته است از تحریم‌ها به عنوان فرصتی برای پیشرفت و استفاده ازظرفیت های داخلی استفاده کند.

حجت الاسلام موسوی در نماز جمعه خرمدشت گفت: شناخت نوع زندگی و چگونگی موضع گیری اجتماعی و سیاسی امام رضا(ع)برای همگان مهم و آموزنده است.

حجت الاسلام موسوی شالی به سالروز صدور فرمان مشروطیت اشاره کرد و این برهه از تاریخ کشور را پر از درس و عبرت دانست.

خطیب نماز جمعه ضیا اباد حجت الاسلام جعفری گفت: شناخت رفتار اجتماعی ائمه اطهار(ع) در برابر حوادث اجتماعی بهترین روش برای مقابله با تهاجم نرم دشمن است.

امام جمعه معلم کلایه حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز شهادت سرلشکرخلبان عباس بابایی گفت: شهید بابایی الگوی هم رزمانش بود و این را همگان در عمل دیدند.

خطیب جمعه محمدیه گفت: همه باید باحمایت از تولید داخل و خرید محصولات ایرانی به رونق اشتغال و رفع بیکاری کمک کنیم.

در اسفرورین حجت الاسلام زارعی به سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این شورا از ابتدای شکل گیری تا کنون دستاوردهای بزرگی داشته است.

امام جمعه ارداق حجت الاسلام سعیدی از مسئولان استان خواست با احیای واحدهای تولیدی به مشکلات کارگران رسیدگی کنند.

خطیب جمعه خاکعلی هم گفت: باخرید کالای تولید داخل هم به تولید ملی کمک می کنیم و هم به اشتغال جوانان‌.

حجت الاسلام انصاری در دانسفهان از دولتمردان خواست فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور را باجدیت پیگیری کنند.

خطیب جمعه سگزاباد هم نداشتن بصیرت، دلسردی و کنارگذاشتن علما و بی تجربگی مردم و رهبران نهضت را از دلایل شکست نهضت مشروطه بیان کرد.

در نرجه حجت الاسلام خداوردی گفت: تنفیذ حکم ریاست جمهوری ازسوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده تحکیم جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی است.

در نمازجمعه آبگرم حجت الاسلام صالحی گفت: حمایت از تولید و اشتغال، پاک سازی فرهنگی و سالم سازی اقتصادی از مسئولیت‌های مهم دولت دوازدهم است.
انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان