۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین روحانی; با فدراسیون کاراته ازبکستان به توافق نهایی رسیدم/ فعلاً در خدمت تیم ملی امید هستم
کد خبر: ۲۶۰۱۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روحانی; با فدراسیون کاراته ازبکستان به توافق نهایی رسیدم/ فعلاً در خدمت تیم ملی امید هستم

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: توافق من با فدراسیون ازبکستان صد درصد نهایی شده اما تا زمانی که در ایران حضور دارم در خدمت تیم ملی کاراته امید هستم.

روحانی; با فدراسیون کاراته ازبکستان به توافق نهایی رسیدم/ فعلاً در خدمت تیم ملی امید هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، حسین روحانی مربی تیم ملی بزرگسالان کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی طی چند ماه گذشته برای هدایت تیم ملی کاراته ازبکستان با پیشنهاد مسئولان فدراسیون کاراته این کشور روبرو شد.

وی پس از پایان کار تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله راهی کشور ازبکستان شد و سرانجام با مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان به توافق نهایی رسید.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پاسخ به این سؤال که طی هفته گذشته برای نهایی شدن توافق شما با فدراسیون کاراته ازبکستان راهی این کشور شده بودید سرانجام کار شما به کجا رسید، گفت: خوشبختانه از ابتدای مذاکرات صحبت‌های خوبی بین من و مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان انجام شد. به لطف خدا همه شرایط مثبت بود. مذاکرات خوبی داشتم البته صحبت‌های اصلی من با آنها در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان انجام شده بود مطرح شد. در واقع من یک برنامه یک ساله تهیه کرده بودم و به مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان ارائه کردم. در برنامه‌ای که به آنها ارائه کردم خواسته‌هایم را برای موفقیت تیم کاراته این کشور عنوان کردم.

قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی کاراته در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: خواسته‌هایم از مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان شامل حضور در اردوهای تدارکاتی، حضور در کمپ‌های بین‌المللی با تیم‌های قدرتمند دنیا از جمله ایران که صد درصد این موضوع مدنظر من است و امکاناتی که برای برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته ازبکستان نیاز است را به آنها اعلام کردم. خوشبختانه با همه برنامه‌هایی که داشتم آنها موافقت کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی برای آغاز فعالیت خود راهی ازبکستان خواهید شد، گفت: با صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان داشتم احتمالاً تا یک یا دو ماه آینده برای آغاز فعالیتم راهی ازبکستان خواهم شد، توافق ما صد درصد نهایی شده است اما با وجود آن تا وقتی که در کشور ازبکستان مستقر نشوم هنوز چیزی مشخص نیست. به هر حال تمام توافقات انجام شده و هیچ مشکلی وجود ندارد. 

روحانی در پاسخ به این سؤال که اسامی کادر فنی اعلام شده و نام حسین روحانی در بین مربیان تیم ملی نیست آیا این به این معنی است که شما با تیم ملی کاراته قطع همکاری کرده‌اید درست است؟ گفت: با توجه به توافقی که با فدراسیون کاراته ازبکستان داشتم و فدراسیون کاراته ایران هم در تمام امور کارهایم قرار دارد و اتفاقاً جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که در این مدت از من حمایت کردند اما طی صحبتی که با رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی و شهرام هروی سرمربی تیم ملی و دوست صمیمی من داشتم فعلاً در خدمت تیم ملی امید هستم تا زمانی که راهی ازبکستان شوم.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: من هر جای دنیا باشم همیشه به عنوان یک ایرانی قلبم برای کشورم می‌تپد. آرزوی بهترین‌ها را برای کاراته کشورم دارم چون کاراته ایران لایق بهترین‌های دنیاست. حضورم در کشور آذربایجان فقط جنبه کاری دارد و من به عنوان نماینده ایران در ازبکستان  هستم امیدوارم بتوانم با کسب موفقیت در  این کشور پرچمدار خوبی برای ایران در ازبکستان باشم.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان