۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استخدام پیمانی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ آموزش و پرورش
کد خبر: ۲۵۹۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۱ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

از مهر امسال انجام می‌شود

استخدام پیمانی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ آموزش و پرورش

طبق اعلام امور اداری وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۵ از اول مهر امسال با احراز شرایط به استخدام پیمانی پذیرفته خواهند شد.

 استخدام پیمانی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ آموزش و پرورش
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، وضعیت صدور احکام استخدامی پذیرفته‌‌شدگان در آزمون سال 95 وزارت آموزش و پرورش یکی از مباحثی است که به‌صورت جدی از سوی این افراد پیگیری می‌شود.

در همین رابطه ، با پیگیری از امور اداری وزارت آموزش و پرورش در رابطه با وضعیت صدور احکام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 95 این وزارتخانه با این پاسخ همراه بود که براساس اطلاعیه 30 خرداد 96 وزارت آموزش و پرورش پذیرفته‌شدگان نهایی، طبق تقویم زمانبندی شده در دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی شرکت خواهند کرد.

این افراد از تاریخ اول مهر 96 به بعد نیز با احراز شرایط به استخدام پیمانی پذیرفته خواهند شد، اولین پودمان دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی پذیرفته‌شدگان در تابستان سال جاری در حال برگزاری است و افراد پس از موفقیت در آزمون مربوط از تاریخ اول مهر 96 به استخدام پیمانی یک‌ساله پذیرفته خواهند شد و به تدریس موظف اشتغال خواهند یافت.

این افراد همزمان با اشتغال نسبت به گذراندن مابقی پودمان‌های دوره کارآموزی خود طبق شرایط و ضوابط دانشگاه اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان