۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وزیر دفاع دولت دوازدهم از داخل وزارت دفاع انتخاب خواهد شد
کد خبر: ۲۵۹۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۰ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

وزیر دفاع دولت دوازدهم از داخل وزارت دفاع انتخاب خواهد شد

وزیر دفاع گفت: انشاءالله از داخل بدنه وزارت دفاع فردی برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.

 وزیر دفاع دولت دوازدهم از داخل وزارت دفاع انتخاب خواهد شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز(سه‌شنبه 10 مرداد) در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح مسجد بقیةالله وزارت دفاع، با اشاره به مراحل ساخت مسجد بقیه‌الله (عج) و همچنین تبریک دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به نیازمندی منطقه به یک مجموعه فرهنگی و دینی این توفیق را پیدا کردیم در خدمت همکاران و مردم منطقه برای نشر شعائر انقلابی وحسینی و خاندان اهل بیت باشیم.

وی افزود: حدود دوسال پیش طبق بررسی های انجام شد این منطقه فاقد یک مرکز دینی فرهنگی به ویژه محلی که خدمات مثبت و گسترده‌ای در زمینه ارائه کند بود که بر این مبنا تصمیم  احداث یک مسجد و مرکز فرهنگی در این منطقه گرفته شد و تلاش شد در تا در ساخت این مجموعه ضمن حفظ سادگی، از  ابهت مطبوع ظاهری بهره مند باشد.

دهقان با بیان اینکه تمامی همکاران ما در وزارت دفاع کمک شخصی در ساخت این مسجد کردند و اینطور نبوده است که این مسجد تماما با بودجه وزارت دفاع ساخته شده باشد، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ارزیابی خودش از عملکرد وزارت دفاع در دوره وی گفت: من سعی کردم که در این 4 سال به وظایفم عمل کنم.

وی درباره اینکه آیا برای دولت آینده با شما مذاکره‌ای صورت گرفته یا نه گفت: اینگونه مسائل را از رئیس جمهور بپرسید. انشاءالله از داخل بدنه وزارت دفاع فردی برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.

وزیر دفاع درباره ماهواره سیمرغ نیز اظهار داشت: پرتاب ماهواره بر سیمرغ موفق بوده و ما به اهداف‌مان رسیدیم ولی انتظار هم نداریم مقامات آمریکا از موفق بودن این پرتاب چیزی بگویند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان