۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدال نقره تیراندازی باکمان جهان به ایران تعلق گرفت/ صعود ۴ پله‌ای عبادی در رنکینگ جهانی
کد خبر: ۲۵۹۷۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۰ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

مدال نقره تیراندازی باکمان جهان به ایران تعلق گرفت/ صعود ۴ پله‌ای عبادی در رنکینگ جهانی

رده‌بندی برتری کمانداران جهان در پایان مسابقات جهانی لهستان اعلام شد که بر این اساس؛ کماندار شایسته استان و کشورمان در رنکینگ جهانی با ۴ پله صعود در رده سوم قرار گرفت.

مدال نقره تیراندازی باکمان جهان به ایران تعلق گرفت/ صعود ۴ پله‌ای عبادی در رنکینگ جهانی
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید:

رده‌بندی رنکینگ جهانی کاراته/صعود ۴۱ پله‌ای عسگری
در تازه ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته،بهمن عسگری که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در وزن 75 کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود با 41 پله صعود به رده پانزدهم رسید.

نتایج بازی‌های جهانی که طی آن ذبیح الله پورشیب به مدال طلای وزن 84-دست یافت و امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیابری، سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی که با مدال نقره به کار خود پایان دادن در این رنکینگ مورد محاسبه قرار نگرفته است.

آغاز اردوی نهایی تیم ملی والیبال بانوان با سرمربیگری مربی قزوینی
مرحله نهایی اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا در حالی از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شد که اکرم قهرمانی سرمربی قزوینی هدایت این تیم را برعهده دارد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا 18 تا 26 مردادماه سال جاری به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می‌شود.

چهارده تیم در این رقابت‌ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم‌های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است.

مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان برای حضور شایسته در این رقابت‌ها، از امروز (دوشنبه) در کمپ تیم‌های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

16 بازیکن به این اردو دعوت شدند تا به مدت شش روز تمرینات خود را زیر نظر اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی پیگیری کنند. در نهایت 14 بازیکن برتر برای حضور در رقابت‌‎های قهرمانی آسیا روز شنبه 14 مردادماه راهی مانیل خواهند شد.

زینب گیوه، مائده برهانی، شبنم علیخانی، مهدیه خواجه کلایی، مهسا صابری، نگار کیانی، سودابه باقرپور، الهام فلاح، تهمینه درگزنی، ندا چملانیان، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، مینا روستا، مونا دریس محمودی، فرانک بابلیان و مهسا کدخدا 16 بازیکن شرکت کننده در این اردو هستند.

اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی، فاطمه شعبان خمسه (مربی)، میر مصطفی شجاعی و فرهاد کاوه‌آهن (مشاوران فنی) مریم فراتی (آنالیزور)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور) و مریم روشن‌اخگر (سرپرست) تیم ملی والیبال بانوان را در این اردو همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران اردوی قبلی خود را به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار کرد و در چهار دیدار تدارکاتی نیز به مصاف تیم ملی زنان این کشور رفت.

اسماعیل عبادی: بهترین کمانداران جهان در مسابقات جهانی حضور داشتند/ شرایط اردوهای تیم ملی مناسب است
اسماعیل عبادی کماندا شایسته و ارزنده استان و کشورمان و دارنده مدال نقره جهان در خصوص کسب مدال نقره در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان لهستان و سطح این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات هر 4 سال یکبار برگزار می‌شود و لهستان هم میزبان دومین دوره این مسابقات جهانی بود، خوشبختانه قبل از آغاز مسابقات جهانی و در مسابقات آسیایی تایلند موفق به کسب سهمیه این مسابقات شدم.

وی افزود: 3 کماندار از هر قاره و 10 نفر برتر رنکینگ جهانی سهمیه حضور در لهستان را کسب کردند و خوشبختانه من نیز در جمع 24 نفر راه یافته به این مسابقات قرار گرفتم.

این قهرمان کشورمان ادامه داد: بهترین کمانداران جهان در مسابقات جهانی حضور داشتند و همه برای کسب مدال تلاش می‌کردند و همین امر سطح مسابقات را افزایش و کسب مدال را سخت کرده بود؛ بعلاوه این مسابقات تاثیر زیادی در رنکینگ جهانی دارد و حتی امتیاز آن بالاتر از جام جهانی است.

کماندار کشورمان با اشاره به کسب مدال نقره در مسابقات جهانی لهستان، تاکید کرد: برای کسب مدال به این مسابقات آمدم و می‌دانستم که روی سکو قرار می‌گیرم اما تلاش کردم تا بهترین مدال را کسب کنم، خوشحالم که در پایان به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کردم.

وی به برگزاری مرحله چهارم جام جهانی در آلمان اشاره کرد و افزود: مرحله چهارم مسابقات جهانی در آلمان برگزار می‌شود و اگر فدراسیون بخواهد، به این مسابقات اعزام می‌شویم.

عبادی در پایان در خصوص شرایط اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان یادآور شد: خوشبختانه اردوی تیم ملی بزرگسالان مرتب در حال برگزاری است و شرایط این اردوها نیز مناسب است. قبل از مسابقات جهانی لهستان هم اردوهای خوبی را در تهران و نوشهر داشتیم.

عبادی در رنکینگ جهانی ۴ پله صعود کرد
رده‌بندی برتری کمانداران جهان در پایان مسابقات جهانی لهستان اعلام شد که بر این اساس؛ کماندار شایسته استان و کشورمان در رنکینگ جهانی با 4 پله صعود در رده سوم قرار گرفت.

رده‌بندی برتری کمانداران جهان در پایان مسابقات جهانی لهستان اعلام شد که بر این اساس؛ کماندار شایسته استان و کشورمان در رنکینگ جهانی با 4 پله صعود در رده سوم قرار گرفت.

در پایان مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لهستان و پس از کسب مدال نقره این رقابت‌ها توسط اسماعیل عبادی، این کماندار کشورمان در رنکینگ جهانی با 4 پله صعود در رده سوم قرار گرفت.

عبادی پیش از این با 133 امتیاز در رده هفتم رده بندی جهانی قرار داشت. پریسا براتچی، دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات که در رده هفدهم ایستاده بود، در رده نهم رنکینگ جهانی باقی ماند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان