۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان ۱۴ مرداد ماه آغاز می شود
کد خبر: ۲۵۹۶۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان ۱۴ مرداد ماه آغاز می شود

بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان در دو رده دختر و پسر از ۱۴ مرداد الی ۳۱ مرداد ماه در شهر اراک برگزار خواهد شد.

بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان ۱۴ مرداد ماه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان در دو رده دختر و پسر از 14 مرداد الی 31 مرداد ماه در شهر اراک برگزار خواهد شد.

بر این اساس علی‌نژاد معاون دانشگاه فرهنگیان در نشستی، اظهار داشت: قرار است در المپیاد بیست و سوم اتفاقات خوبی رقم بخورد. مخاطبان ما دانشجویانی هستند که قرار است در آینده به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازند. ما به دنبال ارائه شور و شعف در دانشجویان هستیم و یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ما ایجاد مسابقات ورزشی و خوابگاهی است.

وی ادامه داد: در تیر ماه گذشته خوشبختانه اولین المپیاد همگانی برگزار شد و در بخش دختران دانشگاه فرهنگیان عنوان اول و چهارم را بدست آورد و در بخش پسران هم دانشگاه فرهنگیان در جایگاه اول ایستاد. می‌توان گفت دانشجو معلمان که بنا به شغل و حرفه‌شان آینده‌سازان کشور هستند می‌توانند با درک اهمیت و جایگاه بسیار بالای این موضوع در تامین بهداشت روانی و جسمانی جامعه دانش‌آموزی و دانشجو معلمی کشور سهم بسزایی را داشته باشند.

معاون دانشگاه فرهنگیان درمورد ضرورت این رقابت‌ها گفت: بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در قالب المپیادهای فرهنگی ورزشی با حضور و مشارکت فعال و ارزشمند معلمان فرصت مغتنمی است که موجب تقویت و گسترش شور و نشاط در بین جامعه دانشجویی کشور خواهد شد.

وی اهداف برگزاری این المپیاد دانشجویی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام ورزش‌های قهرمانی و همگانی، تحقق اهداف مندرج در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، جهت‌دهی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجو معلمان و همچنین شناسایی جذب و هدایت چهره‌های مستعد ورزشی، تشکیل تیم‌های دانشگاه فرهنگیان و شرکت در المپیادهای ورزشی ملی و بین‌المللی (فیسو) را عنوان کرد.

در ادامه روحی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان به زمان و مکان برگزاری این المپیاد اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها در شهر اراک برگزار خواهد شد و تاریخ برگزاری مسابقات دختران 14 تا 21 مرداد و تاریخ برگزاری رقابت‌ها پسران دانشجو 24 تا 31 مرداد ماه خواهد بود.

وی درباره رشته‌هایی که قرار است در این مسابقات برگزار شود، گفت: پسران در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، تکواندو و کشتی آزاد رقابت می‌کنند و دختران در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی،‌بدمینتون و تکواندو به رقابت‌ با حریفان خواند پرداخت. در مجموع 1434 ورزشکار، سرپرست و مربی در بخش پسران و 1140نفر ورزشکار، سرپرست و مربی در بخش دختران در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان