۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دادستان قزوین حادثه سرقت مسلحانه از بانک قزوین را تشریح کرد
کد خبر: ۲۵۹۶۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۹ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث روز؛

دادستان قزوین حادثه سرقت مسلحانه از بانک قزوین را تشریح کرد

فردی مسلح که به قصد سرقت به بانک تجارت شعبه خیابان نواب قزوین وارد شده بود، با هوشیاری عوامل این بانک و با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

دادستان قزوین حادثه سرقت مسلحانه از بانک قزوین را تشریح کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرقت مسلحانه از یکی از شعب بانک‌ها در خیابان نواب قزوین که ساعاتی قبل انجام شد با حضور به موقع پلیس ناکام ماند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: فردی مسلح که به قصد سرقت ظهر امروز(دوشنبه) به بانک تجارت شعبه خیابان نواب قزوین وارد شده بود، با هوشیاری عوامل این بانک و با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

دادستان قزوین گفت: این سارق 33 ساله، مجرد و با سواد(دارای مدرک تحصیلی سیکل) و هم اکنون کشاورز و اهل یکی از روستاهای اطراف قزوین بوده که به قصد سرقت با اسلحه شکاری وینچستر داخل بانک می‌شود و پس از تیراندازی بدون اینکه به کسی آسیب برسد، مبادرت به جمع آوری وجوه می‌کند که بلافاصله پس از اطلاع پلیس و حضور به موقع مامورین انتظامی دستگیر می‌شود.

عضو شورای مسئولان قضایی استان ادامه داد: بلافاصله پس از دستگیری سارق طی دستورات جداگانه ای به پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی سوابق نامبرده اخذ و دستور اعزام متهم به دادسرا صادر شد و با حضور متهم، شخصا مبادرت به بازجویی از نامبرده نموده و انگیزه و دلایل ادعایی متهم در خصوص سرقت مورد بررسی قرار گرفت.

وی در تشریح روند دستگیری متهم عنوان کرد: متهم پس از ورود به بانک مبادرت به شلیک تیر هوایی کرده و از متصدی بانک درخواست وجوه می‌کند که در همین حین با بسته شدن درب بانک و حضور مامورین خود را تسلیم پلیس نموده و خوشبختانه این سرقت بدون هیچ آسیبی به کارکنان و مشتریان بانک ناکام ماند.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان ساخت: همانگونه که در گذشته به کرات هشدار داده بودیم با کوچکترین ناامنی و مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نخواهیم داد آرامش و امنیت شهروندان دستخوش هوا و هوس عده ای شرور و سارق نما قرار گیرد. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان