۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ما برای ورزشگاه شهدای هفت تیر هزینه‌های زیادی کردیم،برای میزبانی مشکل خاص نداریم
کد خبر: ۲۵۹۶۴۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ما برای ورزشگاه شهدای هفت تیر هزینه‌های زیادی کردیم،برای میزبانی مشکل خاص نداریم

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه بابل گفت:ما برای ورزشگاه شهدای هفتم تیر هزینه های زیادی پرداخت کردیم تا ۴روز آینده با کمک مسؤلین استان ورزشگاه آماده میزبانی می‌شود.

ما برای ورزشگاه شهدای هفت تیر هزینه‌های زیادی کردیم،برای میزبانی مشکل خاص نداریم

 قاسم حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در خصوص آخرین وضعیت این تیم در لیگ یک در آستانه آغاز این رقابت‌ها، اظهار داشت:شرایط تیم خوب است، در حال حاضر بعد از یک اردوی خوب در تهران به مشهد مقدس سفر کردیم و یک بازی تدارکاتی با تیم پدیده مشهد داشتیم  که متاسفانه این بازی را با حساب یک بر صفر واگذار کردیم. تیم امروز به سمت بابل پرواز می‌کند تا آماده رقابت‌های لیگ یک شود.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال تیم خوبی داریم سعی کردیم بیشتر از امیدها استفاده کنیم. در 2 یا 3 پست کمبود بازیکن داریم. در حال مذاکره هستیم تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. من فکر می‌کنم با این جوان‌هایی که داریم در کنار باتجربه‌های تیم فصل خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

مدیرعامل خونه به خونه بابل در خصوص شرایط ورزشگاه شهدای هفتم تیر برای میزبانی مسابقات لیگ یک، عنوان کرد: ما در این ورزشگاه 3-4 سالی است که بازی می‌کنیم. این ورزشگاه 30 سال قدمت دارد و بازی‌های زیادی در آن برگزار شده است.سال گذشته  وقتی چند لیدر و هوادار فنس را پاره کردند و وارد زمین شدند مسئولین سازمان لیگ درخواست داشتند این فنس‌ها محکم‌تر شوند و فکر می‌کنم این یکی از اصلی‌ترین ایرادهای این ورزشگاه بود که ما برای این ورزشگاه هزینه‌های زیادی کردیم. رختکن، جایگاه خبرنگار و بسیاری از قسمت‌های ورزشگاه را با هزینه‌های خودمان بازسازی کردیم. به هر حال ما بخش خصوصی هستیم. مشکلات خاص خودمان را داریم و نمی‌شود که هم برای تیم هزینه کرد هم برای ورزشگاه. ان‌شاالله با کمک مسئولین استان،‌ ورزشگاه را هر چه سریع‌تر برای بازی در مقابل مس رفسنجان آماده کنیم.

وی در ادامه در خصوص اولین دیدار خود در مقابل مس رفسنجان،‌ گفت: با توجه به اینکه اولین بازی لیگ را در پیش رو داریم شناخت خاصی از مس فسنجان نداریم. این تیم باید توسط کادر فنی آنالیز کامل شود. به نظرم اولین بازی، بازی سختی خواهد بود. ان‌شاالله با کمک هواداران بتوانیم اولین دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. 

وی در پایان اظهار داشت: رحمانی به عنوان سرمربی می‌تواند امسال خیلی به ما کمک کند. او 3-4 سال در تیم ما حضور داشته و کمک زیادی کرده است.رحمانی به ما درخواست داده است برای تقویت تیم از یک مدیر فنی و یک دستیار اروپایی استفاده کنیم که در حال مذاکره نهایی هستیم. به احتمال زیاد یک مدیر فنی و یک دستیار هلندی به کادر فنی خونه به خونه اضافه خواهند شد تا بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان