۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مراکز دفاعی و تسلیحات کشور خط قرمز نظام است/ مسئولان نباید به دشمن اجازه نزدیک شدن به تاسیسات نظامی را بدهند
کد خبر: ۲۵۹۶۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۹ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

واکنش علمای اهل سنت به بازدید آمریکا از تسلیحات نظامی ایران؛

مراکز دفاعی و تسلیحات کشور خط قرمز نظام است/ مسئولان نباید به دشمن اجازه نزدیک شدن به تاسیسات نظامی را بدهند

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مراکز دفاعی و تسلیحات کشور خط قرمز نظام است، عنوان کردند: مسئولان نباید به دشمن اجازه نزدیک شدن به تاسیسات نظامی را بدهند.

مراکز دفاعی و تسلیحات کشور خط قرمز نظام است/ مسئولان نباید به دشمن اجازه نزدیک شدن به تاسیسات نظامی را بدهند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با برخی رسانه های بومی استان با بیان اینکه مراکز دفاعی و تسلیحات کشور خط قرمز نظام است، عنوان کردند: مسئولان نباید به دشمن اجازه نزدیک شدن به تاسیسات نظامی را بدهند.


ایران اجازه بازدید و دخالت در امور نظامی خود را به هیچ کشوری نمی دهد

مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اینکه آمریکا قصد بازدید از تسلیحات نظامی ایران را دارد، اظهار داشت: ایران اجازه بازدید و دخالت در امور نظامی خود را به هیچ کشوری نمی دهد.
وی با بیان اینکه آمریکا پایبند به قوانین بین المللی نیست، اضافه کرد: اگر بودند که بعد از برجام بار دیگر تحریم ها را علیه ایران وضع نمی کردند لذا آمریکا تمام کشور ها را با خود قیاس می کند و چون خود اهداف شومی دارد تصور می کند همه با تسلیحات نظامی به دنبال موارد نامشروع هستند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه اسلام به ما اجازه از تسلیحات نظامی در کارهای نامشروع را نمی دهد، افزود: این بازدید نه تنها زمینه جاسوسی و ضربه زدن به ایران را برای آمریکایی ها فراهم می کند بلکه بار دیگر با دروغ پراکنی ایران را متهم به بسیاری از موارد می کند.
 
مراکز دفاعی و تسلیحات نظامی کشور مهمترین خط قرمز نظام
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: بازدید از مراکز نظامی کشور خط قرمز نظام و ملت ایران است و به هیچ عنوان نباید دولت زیر بار چنین درخواستی از سوی دشمنان برود.
مولوی عنایت الله رسولی زاده، با اشاره به اینکه عبور از خط قرمزهای انقلاب ادامه دار شده است، اظهار داشت: موضوع بازدید از تسلیحات نظامی ایران توسط آمریکا و سازمان ملل بازی جدید غرب برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: متاسفانه خطوط قرمز ما یکی پس از دیگری نادیده گرفته میشود و اینک پس از تعطیلی بسیاری از مناطق هسته ای ایران و تخریب کامل دستاوردهای دانشمندان شهیدمان، بازدید دشمنان این ملت از مراکز دفاعی کشور که نه تنها خط قرمز انقلاب اسلامی است بلکه در تمام دنیا به عنوان خط قرمز دولت ها شناخته میشود، موضوعی جدی و غیر قابل باور است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با گلایه از عدم موضع گیری دولت در برابر زیاده خواهی های آمریکا و متحدانش، بیان کرد: نباید در برابر هر خواسته غربی ها تسلیم باشم و هرچه آنان از ما درخواست کنند دو دستی به آنان اهدا کنیم بلکه باید با جدیت و قدرت در برابر زیاده خواهی های غرب ایستادگی کنیم.
 
 آمریکا امتحانش را در برجام پس داده است
وی ادامه داد: بی شک افرادی که تاکنون به غرب اعتماد داشتند و بد عهدی های غربی ها را باور نداشتند پس از برجام و تحریمهای جدیدو نابودی دستاوردهای هسته ای ایران در برابر دستاورد تقریبا هیچ به این باور رسیده اند که نمیتوان به آمریکا و متحدانش اعتماد کرد.
رسولی زاده بازدید از مراکز دفاعی کشور را به معنای تسلیم در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه در برابر دشمنان تسلیم نشده و نخواهند شد و بهتر است دولت مردان ما نیز با اتکا بر قدرت ایمان و پیروی از راه شهدا و عنایت به بیانات گهربار مقام معظم رهبری اقدام کنند و تنها برای ایجاد رابطه با آمریکا همه دارایی های ملت را نابود نکنند.
وی در پایان با گلایه از برخی ساست های غلط دولت یازدهم، تصریح کرد: نباید در هر شرایطی با دشمنان طرح دوستی ریخت و بارها از یک سوراخ گزیده شد، آمریکا به دنبال نابودی همه دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بازدید از مراکز نظامی کشور باعث میشود تا در آینده علاوه بر اینکه آنان بهانه هایی گوناگونی برای تحریم های ظالمانه بر ضد ملت ایران به دست خواهند آورد میتوانند با جاسوسی نظامی زمینه ساز مشکلات بزرگی برای ما شوند.
 
ایران هرگز اجازه بازدید از تسلیحات نظامی را به هیچ کشوری نمی‌دهد 
مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاشبا اشاره به موضوع بازدید از تسلیحات نظامی ایران توسط آمریکا و سازمان ملل، اظهار کرد: در عصرکنونی نیروهای مسلح ایران اسلامی به خوبی مطالبات و فرمایشات رهبری را اجراء و به نمایش گذاشتند تا اگر تهدیدی متوجه ایران شد و حمله ای سوی دشمنان صورت گرفت بتوانیم جواب دندان شکنی را به ابرقدرت های ظالم بدهیم.
وی با بیان اینکه اگر دشمن ما را تهدید می کند باید در خاک خودش زمین گیر کنیم، گفت: در مورد بازدید از تسلیحات نظامی برگرفته از آیات قرآن کریم است به طوری که پروردگار متعال در سوره آل عمران به مومنان خطاب می کنند اجازه ندهید دشمنان به راز هایتان پی ببرند چرا که با دانستن رازهایتان نقشه نابودی برایتان ترسیم خواهند کرد.
 
توان نظامی کشور، دشمن را زمین‌گیر کرده است
مولوی ریگی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره خواستار تقویت توان نظامی کشور و اقتدار موشکی هستند، گفت: کشور ایران اسلامی هرگز اجازه بازدید از تسلیحات نظامی را به هیچ کشوری نخواهد داد و کشورهای غربی باید بدانند که ایران اسلامی در جهان به یک ابر قدرت واقعی تبدیل شده است و هرگز اجازه‌ای برای این بازرسی صادر نمی‌شود.
وی با بیان اینکه دفاع بازدارنده و افزایش قدرت نظامی از مطالبات جدی رهبر انقلاب است، تصریح کرد: باید تجهیزات نظامی روز به روز افزایش پیدا کند و قدرت دفاعی و تسلیحات نظامی به جای برسد که دشمنان اسلام احساس خطر کند و هیچگاه خیال باطلی را در سر نپروراند.
مولوی ریگی با بیان اینکه استکبار جهانی از سالیان بسیار دور در راس دشمنان بوده است، گفت: استکبار جهانی بداند که با تحریم های جدید، پایگاه های نظامی آنان در فاصله هزار کیلومتری ایران اسلامی، در امان نخواهند بود.
 
تسلیحات و توان موشکی ایران قابل منازعه و معامله نیست
وی بیان کرد: آمریکای جنایتکار با تحریم های جدید می خواهد ایران اسلامی را بر سر میز مذاکره تسلیحاتی بنشاند اما باید بداند که  تسلیحات و توان موشکی ایران، هرگز قابل منازعه و معامله نیست.
وی با بیان اینکه در ایران اسلامی، موشک‌هایی مانند بالستیک، زلزال، شهاب و غیره در حال پیشرفت است، اذعان کرد: این مسئله سبب نگرانی دشمن اسلام بوده و استکبار جهانی از طریق مختلف، در تلاش برای محدود کردن پیشرفت‌های ایران هستند.
مولوی ریگی با بیان اینکه موضوع هسته‌ای حق مسلم ایران است، اظهار کرد: ما هرگز اجازه بازدید از مراکز تسلیحاتی و نظامی را به دشمن نخواهیم داد و همان‌گونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند تحریم‌ها باید یک‌جا برداشته شود.
 
دستگاه دیپلماسی در خصوص مسائل خط قرمز نظام مذاکره نکند
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با بیان اینکه بازدید از تسلیحات نظامی ایران توسط آمریکا و سازمان ملل یعنی جاسوسی، اظهار کرد: مسئولان نباید به دشمنان اجازه نزدیک شدن به مراکز و پایگاه های نظامی ما را بدهند.
وی با بیان اینکه بازرسان سازمان ملل به بهانه بازدید از پایگاه ها و تسلیحات نظامی عراق، کلیه اطلاعات نظامی این کشور را به آمریکا و غرب داد، افزود: آمریکا بعد از اینکه مطمئن شد که عراق اسلحه و توانی برای دفاع ندارد، به این کشور حمله کرد.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان اضافه کرد: بدون تردید اجازه بازدید از مراکز و پایگاه های نظامی را به سارمان ملل و هیچ دولتی خارجی نمی دهیم.
 
مسئولان نباید به دشمن اجازه نزدیک شدن به مراکز نظامی را بدهد
مولوی بلال مقدسیان با بیان اینکه بدون تردید مدافعان این سرزمین اجازه بازدید از مراکز نظامی را به بیگانگان نخواهند داد، ادامه داد: سرب داغ جواب یاوه گویان و همچنین کسانی است که قصد تجاوز و مداخله در امورات داخلی ما را دارند.
وی بیان کرد: دستگاه دیپلماسی ما به هیچوجه در خصوص مسائل نظامی که خط قرمز است، مذاکره نکند.
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه دشمن درصدد این است که به مراکز مهم ما نفوذ پیدا کند، خاطرنشان کرد: دشمن با بازدید از مراکز نظامی درصدد نفوذ به داخل مراکز حساس کشورمان است.
 
سازمان ملل دست نشانده غرب و آمریکاست 
امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: هدف آمریکا از بازدید تسلیحات نظامی ما، دخالت در امور نظامی و موشکی ایران است و تحریم ها ملعبه ای برای دخالت در امور نظامی و سیاسی ایران است.
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور ، اظهار کرد: ایران در امور نظامی مستقل است و افزایش قدرت دفاعی و تسلیحات نظامی کشور به آمریکا و سازمان ملل ارتباطی ندارد، کشور ایران کشوری صلح طلب و حامی مظلومان است و آمریکا و سازمان اجازه بازدید از تسلیحات نظامی ایرن را ندارند.
وی افزود: سازمان ملل دست نشانده غرب و آمریکاست و طبق میل و سیاست آنها عمل می کند، سازمان ملل به جای مدیریت امور ملت های جهان در جهت سیاست های استکبار جهانی و کشورهای قدرتمند رفتار می کند آنچنان که می بینیم در برابر جنایاتی که در فلسطین،یمن، میانمارو بسیاری از کشورهای ستمدیده اتفاق می افتد سکوت اختیار کرده و درمقابل از کشورهای حامی تروریست مانند آمریکا پشتیبانی می کند.
 
بازدید از تسلیحات نظامی  بهانه ای برای دخالت در امورنظامی و موشکی ایران است
وی خاطرنشان کرد: هدف آمریکا از بازدید تسلیحات نظامی ما، دخالت در امور نظامی و موشکی ایران است و تحریم ها ملعبه ای برای دخالت در امور نظامی و سیاسی ایران است، سازمان ملل تاکنون در قبال نقض مکرر برجام توسط آمریکا و طرف غربی هیچ واکنشی نشان نداده است و این نشان دهنده حمایت آشکار سازمان ملل از عهدشکنی های طرف مقابل است.
مولوی ریگیان پور تاکید کرد: سازمان ملل تحت نفوذ آمریکا اداره می شود ملت و دولت ایران به هیچ کشور و سازمانی اجازه دخالت در امور داخلی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را نمی دهند، کشور ما کشوری مستقل است و نقض برجام و افزایش تحریم ها نمی تواند خللی در اراده فولادین ملت ایران در مبارزه با استکبارجهانی وارد کند.
وی اذعان کرد: دولتمردان باید واکنشی قاطع به این دخالت های سازمان ملل و آمریکا داشته باشند و اجازه تصمیم گیری و دخالت سایر کشورها را در امور نظامی ایران ندهند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند.
 
دولت نباید اجازه بازدید از تسلیحات نظامی ایران را به کدخدای دروغین بدهد
مولوی نادر بزی کارشناس مذهبی و مدرس حوزه علمیه اهل سنت شهرستان هیرمندگفت: ما از ابتدا نیز با بازدید از تسلیحات نظامی کشور مخالف بوده ایم؛ مسئله ای که جزو اسناد طبقه بندی شده ی هر کشوری است.
وی با بیان اینکه آمریکا هیچ گونه حقی در رابطه با بازدید از تسلیحات نظامی ایران ندارد افزود: اکنون نقش دولت مردان ما در این مسئله بسیار مهم و حیاتی است؛ مسئولین نباید اجازه بدهند تا آمریکا چنین جسارتی را پس از اعمال تحریم های جدید مجددا انجام دهد.
مولوی بزی خل و خوی آمریکایی ها را خبیثانه خواند و تصریح کرد: برخی از کشورها امروزه آمریکا را بد عادت کرده اند؛ اما با توجه به اقتداری که ایران در جهان دارد همچین اجازه ای به آمریکایی ها و سازمان ملل نخواهیم داد.
این کارشناس مذهبی همچنین خاطر نشان کرد: آمریکا اگر خود را در میان کشور های جهان کدخدا دارد برای همان جیره خوارانش مهم است در ایران آنها همانطور که از اول انقلاب هیچ جایگاه و احترامی در نزد مردم نداشته اند اکنون هم ندارد و دولت مردان باید به این مسئله بسیار توجه کنند.
مولوی بزی خاطرنشان کرد: جامعه اهل سنت مخالف این هستند که کشور دیگری که حتی دین مشخصی هم ندارند در کارهای مسلمانان ایران دخالت کنند.
 
آمریکا خود عامل توزیع کننده سلاح های مخرب در خاورمیانه و منطقه است
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زنگیان شهرستان سراوان با بیان اینکه آمریکا خود عامل توزیع کننده سلاح و تجهیزات نظامی در خاورمیانه و منطقه است، گفت: آمریکا قصد دارد پله پله پیش رود تا ایران را خلع سلاح کند.
مولوی بزرگ زاده مدرس حوزه علمیه اهل سنت زنگیان با اشاره به اینکه اقتدار و شکوه هر نظامی خصوصا جمهوری اسلامی ایران، هوشیاری و بیداری  رهبری رهبران سیاسی و با بصیرت آن کشور وابسته به آمادگی نظامی و تجهیزات نظامی پیشرفته است، اظهار داشت: اکنون که دشمنان قسم خورده نظام ولایی و اسلامی می خواهند از تجهیزات و تسهیلات نظامی جمهوری اسلامی ایران بازدید کنند باید دانست که این اقدام طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جزو خطوط قرمز ایران است که به آقایان مذاکره کننده نیز این موضوع را تأکید کرده اند.
وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: آیا آمریکای جنایت کار از تجهیزات و تسهیلات سایر کشورها هم بازدید داشته است؟ مگر خبر ندارد که رژیم منحوس اسرائیل چه تعداد کلاهک هسته ای در لیست تجهیزات نظامی خود دارد.
 
هدف آمریکا خلع سلاح ایران به صورت پله پله است
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زنگیان با اشاره به اینکه آمریکا خود عامل توزیع کننده سلاح های مخرب در خاور میانه و منطقه است، خاطر نشان کرد: دولت مردان خصوصا وزارت امور خارجه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده تا رضایت آمریکا را.
مولوی بزرگ‌زاده با بیان اینکه سران آمریکا و اروپا خطوط قرمزی هستند که مقام عظمای ولایت برای نظام تعریف کرده اند، گفت: لازم است که دولت مردان و وزارت امور خارجه و وزارت دفاع برای اقتدار کشور موضع قاطع داشته باشند و ذره ای کوتاه نیایند چرا که امروز بازدید از تسلیحات نظامی است و فردا قصد انهدام سلاح های نظامی موجود در کشور را دارد.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا قصد دارد که لایه لایه پیش رود تا به گمار ضعیف خود، ایران را خلع سلاح کند، ادامه داد: به فضل خداوند متعال، با هوشیاری مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت این آرزو را به گور خواهند برد و ایران اسلامی به رهبری معظم له همیشه ایران مقتدر باقی خواهد ماند.
 
آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران است
امام جمعه اهل سنت دهستان سیب شهرستان سیب و سوران با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران است، گفت: به هیچ عنوان نباید از دژ مستحکم تسلیحاتی کشور بازدیدی انجام شود.
مولوی مراد پیام امام جمعه اهل سنا دهستان سیب در گفت و گو با شستون اظهار داشت: قدرت نظامی و تسلیحاتی ایران برای تامین امنیت خاک کشور است و چون برای کشتار و نسل کشی نیست،  نیازی به بازدید و تایید غرب و هیچ کشوری از توان نظامی و دیگر ارکان کشور نداریم چرا که ایران کشوری مستقل و قدرتمند است.
وی افزود: آمریکا به دنبال بدست آوردن بهانه برای ضربه زدن به ایران است و بجای بهانه‌جوئی و ایراد اتهامات بی پایه و  اساس به ایران، از تکرار اقدامات اشتباه خود و فروش سلاح جنگی که امنیت، آرامش و صلح منطقه و جهان را نشانه رفته است، اجتناب کند.
 
بازدید از دژ مستحکم تسلیحاتی کشور نباید انجام شود
مولوی پیام ادامه داد: قدرت نظامی ایران اسلامی حاصل زحمات فرزندان این مرز و بوم است و نباید بازیچه ی دست سیاست مدران غربی شود چرا که نقشه های شوم آمریکا علیه ایران پایانی ندارد.
امام جمعه اهل سنت سیب تصریح کرد: سازمان ملل زیر سلطه و فرمان آمریکا، که به فرموده ی رهبر انقلاب شیطان بزرگ است میخواهند چونان دیگر کشورهای غرب و  آسیا ایران را نیز زیر سلطه خود قرار دهند اما بدانند که این آرزو را به گور خواهد برد.
وی در پایان اظهار داشت: آمریکایی ها با زیر پا گذاشتن وعده های خود در برجام و سوابق تیره ی گذشته خود ثابت کردند نباید کوچکترین اعتمادی در هیچ زمینه ای به آنها داشت و بازدید از دژ محکم تسلیحات نظامی نباید صورت پذیرد چرا که دخالت در امور داخلی کشور است.
 
بازدید از تسلیحات نظامی ایران توسط آمریکا و سازمان ملل غیرقابل قبول است
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: با توجه به اهمیت توان دفاعی کشور بازدید تسلیحات نظامی توسط سازمان ملل وآمریکا غیرقابل قبول است.
مولوی عبدالله حسن زهی ابراز کرد: متاسفانه خبرهایی مبنی بر بازدید آمریکا و سازمان ملل از تسلیحات نظامی این به گوش می رسد که این موضوعراز نظر هر انسان دارای فکر و اندیشه ناشایست و نامعقول به نظر می رسد چرا که قدرت نظامی و توان دفاعی کشور نباید برای سایر کشورها نمایان شود.
وی افزود: وقتی دشمنان از میزان توان دفاعی یک کشور و تسلیحات نظامی آن خبردار شود به راحتی می تواند نقشه های شومی علیه آن کشور تدوین کرده و به راحتی تعرض و دست درازی انجام دهد.
مولوی حسن زهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به دلیل استقلالی که ایران اسلامی در جهان دارد همیشه مورد هجمه و تهمت های ناروا دشمنان به ویژه آمریکا قرار می گیرد وجود توان دفاعی قدرتمند در آن به شدت مورد نیاز است بنابراین نباید اطلاعات دقیقی از میزان تسلیحات خود در اختیار سایر کشورها قرار داد.
وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی با تمام توان در مقابل این خواست نامعقول سازمان ملل و آمریکا بایستد چرا که در صورت انجام چنین بتزدیدهایی و افشای میزان قدرت نظامی حمله نظامی از سوی دشمن حتمی خواهد بود چرا که به خوبی از میزان قدرت کشور و تسلیحات موجود آگاهی یافته و تسخیر کشور را به راحتی انجام خواهد داد.
امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: ملت ایران این کار آمریکا و سازمان ملل را توهین به خود تلقی می کند و به طور حتم مخالف این کار هستند بنابراین چنین توهینی را قبول نکرده و با تمام وجود در مقابل آنان خواهد ایستاد.
وی با بیان اینکه نباید میزان قدرت نظامی کشور در اختیار دشمنان قرار گیرد، تاکید کرد: همانگونه که با بازدید از نیروگاه های اتمی نه تنها تحریم ها برداشته نشد این بار هم با بازدید از قسمت های نظامی ایران نه تنها تحریم ها برداشته نخواهد شد بلکه شدیدتر هم خواهد شد چرا که سازمان ملل همانند همیشه نقش جاسوس آمریکا را بازی خواهد کرد.
 
سازمان ملل و آمریکا اجازه بازدید تسلیحات نظامی ایران را به بهانه رفع تحریم ها ندارند
نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار گفت: سازمان ملل جاسوس آمریکایی ست و برای نابودی ایران سعی بر تضعیف و نابودی قدرت ها و بازوان ایران را دارند قبلا بازدید از نیروگاههای هسته ای و امروز حرف تسلیحات نظامی را پیش کشیده اند.
مولوی سید محمد درتکیده ، در این خصوص اظهار کرد: سازمان ملل یک جاسوس آمریکایی است و از نظر ما هیچ اعتباری ندارد و این مسئله از زمانی شروع شد که به این مهره نفوذی آمریکا اجازه بازدید از نیروگاههای اتمی خود را برای رفع تحریم ها دادیم.
 سازمان ملل جاسوس آمریکاست
وی افزود: نه تنها تحریم ها لغو نشد بلکه قلب راکتور اتمی اراک را با بتن پر کرده و تحریم ها را چند برابر کردند حتی رئیس جمهور آمریکا در چند شب گذشته با صراحت، توافق با ایران را حماقت اعلام کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم دولت اصلاحات ما متوجه حیله گری شیاطین غربی شده باشد و بجای بحث و گفتگو به سرمایه های داخلی تکیه کند چراکه اعتماد به سازمان ملل و آمریکا مساوی با حال و روز امروز کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان و عراق است.
 
بازدید قبلی سازمان ملل از نیروگاه های هسته ای ما را به عقب برگرداند
 نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار تصریح کرد: تسلیحات نظامی جزو امور شخصی و داخلی کشور ما محسوب می شود و ما چنین اجازه ای به دشمن نمیدهیم، طبق دستور مقام معظم رهبری ما به دنبال تسلیحات هسته ای نیستیم و سامانه قدرتمند موشکی برای حفاظت از کشورمان کفایت می کند ولی آمریکاییها که بزرگترین تسلیحات اتمی دنیا را دارند و با افتخار در رسانه ها نشان می دهند، چرا سازمان ملل آن را تحریم نمی کند.
مولوی سید محمد درتکیده تاکید کرد: اگر آمریکا و سازمان ملل بخاطر ایرانریا، نگران امنیت کشورهای جهانند بهتر است به کشور های نزدیکتر به خود مانند آفریقا بپردازند، کشوری که در آن سالیانه هزاران نفر از شدت گرسنگی و سوتغذیه می میرند.
وی تشریح کرد: خوشبختانه ایران ما رهبر فرزانه و مردم بیداری دارد و گول ظواهر فریبی و سخنان دورنگ آمریکا نماها را نخواهد خورد و به همت مردمش به خودکفایی خواهد رسید.
انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان