۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ملی پوش والیبال دستمزد ۱.۸ میلیارد تومانی را تکذیب کرد
کد خبر: ۲۵۹۴۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۸ ساعت: ۱۵:۲۶ ↗ لینک کوتاه

بعد ازانتشارلیست بازیکنان گران قیمت والیبال در سایت لهستانی؛

ملی پوش والیبال دستمزد ۱.۸ میلیارد تومانی را تکذیب کرد

مجتبی میرزاجانپور دریافت دستمزد ۴۷۰ هزار دلاری از تیم والیبال بانک سرمایه را تکذیب کرد.

ملی پوش والیبال دستمزد ۱.۸ میلیارد تومانی را تکذیب کرد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،یک سایت لهستانی اقدام به انتشار بازیکنان گران قیمت والیبال کرد که در میان آنها نام مجتبی میرزاجانپور به عنوان گرانترین بازیکن ایران در باشگاه بانک سرمایه نام برد.


در این باره پس از تماسی با میررزاجانپور، این ملی پوش با ارزش والیبال ایران این موضوع را تکذیب کرد و به خبرنگار ما گفت: واقعاً تعجب می‌کنم که چگونه نام مرا در بین 10 والیبالیست‌ پردرآمدترین جهان قرار داده‌اند. از رسانه‌های داخلی هم تعجب می‌کنم که بدون بررسی چنین اخباری را منتشر می‌کنند.


وی ادامه داد: ما این روزها درگیر تمرینات تیم ملی هستیم و خود را برای مسابقات مهمی آماده می‌کنیم و انتشار چنین خبرهایی می‌تواند تمرکزملی‌پوشان را بهم بزند. خوشبختانه شرایط در تیم ملی شرایط خوبی دارد و ای کاش با این کارها نظم و تمرکز را از اردوی تیم ملی نگیرند.


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: این روزها خبرهایی درمورد جریمه شدن برخی بازیکنان هم منتشر شد که به نظرم ای کاش این اتفاق رخ نمی‌داد، چراکه مدت‌ها است که این شرایط در تیم ملی وجود دارد و هر بازیکنی تاخیر داشته باشد از سوی کادر فنی جریمه می‌شود. این بار هم همین شرایط وجود داشت و دو بازیکن به دلیل تاخیری که داشتند جریمه و تنبیه شدند.


میرزاجانپور درمورد مسابقات انتخابی جهانی که قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، عنوان کرد: ما تمرینات بسیار خوبی را برگزار کرده‌ایم و طبق برنامه قرار است به اردوی تدارکاتی در ترکیه هم برویم. فکر می‌کنم تا شروع رقابت‌ها به اوج آمادگی برسیم و بتوانیم با حمایت پرشور تماشاگران اردبیلی بهترین نتیجه را کسب کنیم.


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان