۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سرقت طلافروشی در قزوین ناکام ماند
کد خبر: ۲۵۹۴۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۸ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان:

سرقت طلافروشی در قزوین ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان قزوین از هوشیاری و عکس العمل سریع ماموران در ناکام گذاشتن سارقان مسلح طلا فروشی خبر داد.

سرقت طلافروشی در قزوین ناکام ماند
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مبنی بر اینکه افرادی پس از سرقت دو دستگاه خودرو قصد سرقت مسلحانه از یکی از طلا فروشی‌ها در استان را دارند بلافاصله کارگروه ویژه ای جهت بررسی ابعاد موضوع و شناسایی سارقان قبل از هرگونه اقدام تبهکارانه از سوی آنان تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی توسط کارگروه ویژه، کلیه افراد و خودرو های سرقت شده شناسایی و تمامی تحرکات آنان زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل قرار و تصمیم گیری سارقان جهت عملی کردن این نقشه شوم، با هماهنگی دستگاه قضائی در قالب چند تیم عملیاتی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه چهار متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند؛ در بازرسی از محل چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی "زانتیا" و "پراید" که قرار بود در سرقت مسلحانه بکارگیری شود بیان داشت: متهمان ابتدا منکر سرقت خودروها و برنامه ریزی جهت سرقت مسلحانه از طلا فروشی شدند که پس از مواجه با مستندات و ادله متقن پلیس به ابعاد مختلف نقشه شوم خود از جمله برنامه ریزی جهت سرقت خودروی 206 جهت معاوضه با اسلحه کلت کمری اعتراف کردند.

محمودی در پایان تصریح کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو پارس که جهت انجام عملیات سرقت مسلحانه از شهر قزوین به سرقت برده بودند کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان