۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین پرونده‌های کیفری در شهرستان ۲۰ درصد رشد داشت
کد خبر: ۲۵۹۴۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۸ ساعت: ۱۳:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سابق دادگستری شهرستان البرز:

پرونده‌های کیفری در شهرستان ۲۰ درصد رشد داشت

رئیس سابق دادگستری شهرستان البرز بیان کرد: در بحث پرونده‌های کیفری نیز ۲۰ درصد افزایش داشته ایم که با تلاش‌های انجام شده در مجموع میانگین رسیدگی به پرونده‌ها از ۶۷ روز در سال ۹۳ به ۵۰ روز در سال جاری رسیده است.

پرونده‌های کیفری در شهرستان ۲۰ درصد رشد داشت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ رسول اوصانلو رئیس سابق دادگستری شهرستان البرز صبح امروز(یکشنبه) در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان البرز در سالن اجتماعات شهر الوند بیان داشت: بهبود فرایند دادرسی از طریق رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش موجودی شعب و کاهش اطاله دادرسی از محوری ترین برنامه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده طی سال جاری به نسبت سال گذشته موجودی شعب حقوقی 29 درصد، موجودی دادگاه‌ها 41درصد، موجودی دادسرا 20 درصد و موجودی شورای حل اختلاف 16 درصد کاهش داشته است.

این مسئول اضافه کرد: در بحث پرونده‌های کیفری نیز 20 درصد افزایش داشته ایم که با تلاش‌های انجام شده در مجموع میانگین رسیدگی به پرونده‌ها از 67 روز در سال 93 به 50 روز در سال جاری رسیده است.

از سال 93 تاکنون 12میلیارد از محل اجراییه وجوه نقدی داشتیم
وی افزود: موضوع شرکت‌های تولیدی وقت زیادی را به خود اختصاص داده است، یک شرکتی اگر فعالیتی داشت حتی در حد کم سعی کردیم تا این شرکت را به سمت استمرار و تقویت تولید ببریم چراکه باید شرکت‌هایی که به سمت بحران می‌روند را با پیگیری مانع از حرکت آنها به سمت بحران و رکود شویم.

اوصانلو عنوان کرد: از سال 93 تاکنون 12میلیارد و 800 میلیون از محل اجراییه وجوه نقدی داشته ایم که در همه موارد سعی و تلاش ما بر این بوده است که خدمت صادقانه را به مردم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکدلی و صمیمت میان مسئولان شهرستان وجود دارد تا مردم بتوانند در کمال آرامش خدمات را دریافت کنند.

رئیس سابق دادگستری شهرستان البرز عنوان کرد: در مدیریت شهری؛ دستگاه قضایی ملجا و مرجع رسیدگی به تظلم خواهی است و البته این رویکرد با استقلال دستگاه قضایی دنبال می‌شود.

وی یادآورشد: نقش دستگاه قضایی در شهرستان حمایتی و بی طرفانه در راستای اجرای قانون است تا به تکالیف قانونی خود عمل کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان