۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین گلایه مسئولان قزوینی از تحریم‌های جامع آمریکا و کشف محموله میلیاردی موبایل قاچاق
کد خبر: ۲۵۹۲۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۱۶:۵۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

گلایه مسئولان قزوینی از تحریم‌های جامع آمریکا و کشف محموله میلیاردی موبایل قاچاق

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

گلایه مسئولان قزوینی از تحریم‌های جامع آمریکا و کشف محموله میلیاردی موبایل قاچاق
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه کنید

هر چه بتن بیشتری به تأسیسات هسته‌ای تزریق کردیم، تحریم‌ها محکم‌تر شد
امام جمعه قزوین گفت: هر چه بتن بیشتری به تأسیسات هسته‌ای تزریق کردیم، تحریم‌های امریکا و هم پیمانانش علیه ما محکم‌تر شد.

جای خوشحالی است در قزوین مشکلات عمیق کارگری نداشتید/ منابع مالی مناسب نیست، حق نداریم تصمیم غلط بگیریم
وزیر کار در قزوین با اشاره به اینکه جای خوشحالی است در قزوین مشکلات عمیق کارگری نداشتید، بیان کرد: در دولت دوازدهم حتی حق نداریم برای یک ریال پول هم تصمیم غلط بگیریم چون شرایط منابع مالی مناسب نیست.

سالانه بیش از 25 هزار کودک معلول به دنیا می‌آید/ تقبل کاشت حلزون اطفال زیر 3 سال قزوین
رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سالانه ۲۵ تا ۳۰ هزار کودک در بدو تولد معلول به دنیا می‌آیند، گفت: همه کاشت‌های حلزون اطفال زیر ۳ سال استان را تقبل کرده و انجام خواهیم داد.

کارگران برخی واحدهای صنعتی قزوین ۳۰ ماه حقوق نگرفته‌اند
رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده در استان قزوین واحدهای صنعتی وجود دارند که حقوق کارگران آنها از دوماه تا ۳۰ ماه پرداخت نشده است که درخواست داریم حل مشکلات آنها نیز مدنظر قرار گیرد.

غربی‌ها در برجام کلاه گشادی سر ما گذاشتند/ رکود علمی و اقتصادی در کشور از دستاوردهای برجام است
زاکانی گفت: در برجام در حوزه دفاعی آسيب پذيری ايجاد كردند و در حوزه دانش برای ما محدوديت وحشتناك به وجود آوردند و تلاش كردند كلاه بزرگی را سر ما بگذارند.

فوت یکی از مصدومان حادثه تیراندازی پادگان آبیک/ آمار کشته شدگان به 4 نفر رسید
دادستان آبیک بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات در ماجرای تیراندازی پادگان آبیک یک سرباز دیگر نیز در بیمارستان فوت کرد و در مجموع ۴ سرباز کشته شدند.

مرگ 60 هزار نفر به واسطه استعمال سیگار/ نمایندگان مجلس مالیات بر سیگار را افزایش دهند
معاون بهداشتی علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه 60 هزار نفر به واسطه استعمال سیگار فوت می‌شوند، عنوان کرد: انتظار داریم که نمایندگان مجلس مالیات بر سیگار را افزایش دهند زیرا یکی از پایین‌ترین مالیات‌های سیگار در دنیا برای کشور ایران است.

استاندار قزوین پاسخگوی فرزندانمان باشد/ ۵ ماه است حقوق نگرفته‌ایم!
کارگران شرکت متالوژی پودر ایران گفتند: استاندار محترم قزوین چگونه ادعا می‌کند که هیچ اعتراض و مشکل کارگری نداریم در حالی که نزدیک به 5 ماه است که ما حقوق نگرفته‌ایم.

معدوم شدن بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم مکمل غیرمجاز دامی در قزوین
رییس اداره دامپزشکی تاکستان از معدوم‌سازی بیش از 1000 کیلوگرم مکمل غیر مجاز دامی در استان قزوین خبر داد.

تعهد جمع‌آوری کمک سه میلیاردتومانی در سال ۹۶/ طرح توسعه حرم طفلان‌مسلم تکمیل می‌شود
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین از طرح توسعه طرح توسعه حرم طفلان مسلم تا پایان مرداد خبرداد و گفت: تعهد جمع آوری سه میلیارد تومان در سال ۹۶ به قزوین سپرده شده که امیدواریم با کرامت مردم قزوین این مبلغ اهدا شود.

ایران خودرو در قزوین سرمایه گذاری می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از سرمایه گذاری شرکت ایران خودرو در قزوین خبر داد و گفت: در فاز یک و دو طرح سرمایه گذاری این شرکت، 200 هکتار از اراضی استان برای ایجاد شرکت شهرک‌های صنعتی ایران خودور در شهرستان تاکستان واگذار می‌شود.

مردم در شهرستان‌های مختلف از افزایش تعرفه‌های نظام مهندسی شکایت دارند/ اعتراضات در حال رسیدگی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: با دریافت اعتراضات مردمی از افزایش تعرفه‌های نظام مهندسی بلافاصله دستور رسیدگی داده شد و از سازمان صنعت معدن تجارت درخواست پیگیری صورت گرفت.

ایران رتبه چهاردهم دنیا را در تولید برق دارد
قائم مقام وزیر نیرو در قزوین با بیان اینکه در تولید برق رتبه چهاردهم دنیا را داریم، گفت: کشورهای کمی توان احداث نیروگاه را دارند و ما در ساخت نیروگاه‌ جزو 10 کشور اول دنیا هستیم.

مصرف آب شرب استان در وضعیت هشدار قرار دارد
سخنگوی آبفای قزوین بیان کرد: مصرف آب شرب استان قزوین در وضعیت هشدار قرار دارد و لازم است همه همشهریان در این خصوص صرفه جویی بیشتری داشته باشند.

14 کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف 14 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگيري یک سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

بدعهدی آمریکا در برجام ثابت شده است/ طرح «مقابله با اعمال ماجراجویانه و تروریستی آمریکا» در حال بررسی است
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام بیان کرد: طرح «مقابله با اعمال ماجراجویانه و تروریستی آمریکا» در 17 ماده قانونی پیش بینی شده و مفاد محکمی در آن موجود است که با این طرح ما نیز نسبت به رفتار مجلس آمریکا اقدام متقابل انجام می‌دهیم.

محموله میلیاردی موبایل قاچاق در قزوین کشف شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف یک محموله بزرگ موبایل قاچاق به ارزش 53 میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

دولت با شجاعت مفاد برجام را نقض کند/ مردم منتظر پاسخ قاطع ایران به تحریم‌های جدید آمریکا هستند
نماینده سابق قزوین در مجلس بیان کرد: دولت باید شجاعت نشان دهد تا آمریکا عقب نشینی کند، هر جایی که ما ضعف و سستی و ترس نشان دادیم دشمن جلوتر آمد و زورگویی کرد.

تصادف در اتوبان قزوین_رشت دو کشته و زخمی برجای گذاشت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 405 در اتوبان قزوین_رشت یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

کار فرهنگی قوی برای معرفی خیانت‌های منافقین انجام نشده است/ خطر نفوذ دشمن را باید جدی گرفت
فرمانده حاضر در عملیات مرصاد بیان کرد: مهم ترین خیانت‌های منافقین در جنگ صورت گرفت؛ زیرا در عملیات‌هایی از جمله والفجر مقدماتی، کربلای 4 و رمضان، آنها اسنادی محرمانه را به دست دشمن رساندند و ضربه‌های شدید به رزمندگان وارد ساختند.

2 شهروند آبیکی در سد زیاران غرق شدند
یک خانم حوالی روستای خوزنان داخل رودخانه افتاد و تلاش فرد دیگر که یک آقا بوده برای نجات خانم غرق شده موجب غرق شدن همان آقا شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان