۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کیانی; نباید در باخت یک نفر را مقصر قلمداد کنیم/ از بدشانسی هر چه زدیم به در بسته خورد
کد خبر: ۲۵۹۲۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کیانی; نباید در باخت یک نفر را مقصر قلمداد کنیم/ از بدشانسی هر چه زدیم به در بسته خورد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: نباید در باخت یک نفر را مقصر قلمداد کرد و اگر شکست خوردیم در این اتفاق همه مقصر هستیم.

کیانی; نباید در باخت یک نفر را مقصر قلمداد کنیم/ از بدشانسی هر چه زدیم به در بسته خورد

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شکست تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی خوبی کردیم اما بر خلاف برتری نتیجه را واگذار کردیم. فوتبال همین است و جذابیت این رشته به همین خاطر است اما یکی دو موقعیت گل نشود نه اینکه هر چه بزنی به در بسته بخورد. متاسفانه در دقیقه 90 یک گل بد خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه عملکرد این تیم در بازی اول هواداران را امیدوار کرده است، خاطرنشان کرد: در بازی مقابل استقلال خوزستان مستحق شکست نبودیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد باید 4 بر یک یا 5 بر یک برنده می‌شدیم. هر چه زدیم به در بسته خورد. جا دارد به کادرفنی و بازیکنان تیم به خاطر عملکرد خوبشان در آن هوای گرم اهواز خسته نباشید بگویم. بدشانسی ما این بود که توپ‌ها به گل نرفت انشا‌‌ءالله در بازی‌های آینده این مسئله را جبران می‌کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد برخی نقاط ضعف تراکتورسازی و اشتباهی که دروازه‌بان این تیم مرتکب شد،‌ اظهار داشت: فرزین گروسیان  سال اولی است که به صورت فیکس بازی می‌کند. او گلر جوان و آینده داری است. به نظر من بهترین گلرها اشتباه می‌کنند. این بازی دیگر تمام شده و در باخت یک نفر مقصر نیست و همه تیم نقش دارند. باید پشت یکدیگر باشیم. گروسیان آینده دار است و بعد از 2-3 بازی جا می‌افتد.

کیانی در مورد رویارویی تراکتورسازی با پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، گفت: بازی پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه جذاب و پر گل بوده است. قطعا بازی خوبی را مشاهده می‌کنیم. پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است این تیم فوتبال خوبی روی زمین به نمایش می‌گذارد اما ما هم تراکتورسازی هستیم و هوادارانمان به ورزشگاه می‌آیند تا با ارائه یک بازی خوب و جذاب 3 امتیاز خانگی را بگیریم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد وضعیت مالی تیمش تصریح کرد:‌ خدا را شکر وضعیت بد نیست. مصطفی آجورلو همه تلاش خود را می‌کند و همه جوره امکانات را فراهم کرده است. با این بضاعت با همه وجود کار می‌کنیم تا شرمنده هواداران نشویم.

وی در مورد وضعیت زمین یادگار امام، گفت: زمین مثل سال قبل است و وضعیت خوبی ندارد. تراکتورسازی و شهر تبریز چیزی از جاهای  دیگر کم ندارد. باید چمن خوبی را برای بازی‌ها آماده کنند. روز گذشته گسترش فولاد هم در یادگار بازی کرد و چند بازی دیگر در این زمین انجام شود همه چیز مثل روز اول خواهد شد. با توجه به اینکه امسال هم در آسیا حضور داریم اگر فکری به حال زمین نشود به مشکل می‌خوریم.

کیانی در پایان تصریح کرد: هواداران از این هفته به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. از آنها می‌خواهم فقط تیم خود را تشویق کنند و با حمایت خود به ما در کسب نتیجه کمک کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان