۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین جعفری; خطای علیپور در اروپا چند جلسه محرومیت دارد/ می‌گویند تمارض کردم؛ او باید مستقیم اخراج می‌شد
کد خبر: ۲۵۹۱۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جعفری; خطای علیپور در اروپا چند جلسه محرومیت دارد/ می‌گویند تمارض کردم؛ او باید مستقیم اخراج می‌شد

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: خطایی که علی علیپور انجام داد اگر در اروپا اتفاق می‌افتاد بازیکن را چند جلسه محروم می‌کردند.

جعفری; خطای علیپور در اروپا چند جلسه محرومیت دارد/ می‌گویند تمارض کردم؛ او باید مستقیم اخراج می‌شد

فرزاد جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر، گفت: برای کسب 3 امتیاز به ورزشگاه آزادی آمدیم. نمی‌دانم بگوییم اشتباه سهوی یا هر چیزی اما گل زودهنگامی را خوردیم که مشکوک به آفساید بود. این گل زود هنگام باعث شد روند تاکتیکی تیم به خوبی شکل نگیرد و این مسئله باعث شد کارایی لازم را از دست بدهیم و نتوانیم خواسته مربی را در زمین پیاده کنیم. 

وی افزود: مصدومیت رحیم زهیوی و ایوب والی در بازی با عث  شد تعدادی جوان وارد زمین شوند. از قبل هم پیمان شیرزادی، سینا مریدی، وحید گلزاری و امین زرلیکانی را در اختیار نداشتیم و این مسئله باعث شد کارمان بسیار سخت شود. این مصدومیت‌ها قطعا در نتیجه‌ای که رقم خورد تاثیر داشت. ان‌شاءالله تیم از بازی بعدی هماهنگ می‌شود و شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

مدافع سمت راست فولاد در مورد اینکه در بازی با پرسپولیس در پست غیر تخصصی‌اش در دفاع چپ به میدان می‌رفت، اظهار داشت:  بله شرایط تیم باعث شد به دفاع چپ بروم. پست اصلی ام دفاع راست است اما با تشخیص کادرفنی در آن منطقه از زمین به میدان رفتم و تمام تلاشم را کردم تا برای تیمم موثر باشم. 

وی در مورد اینکه میزان درگیری‌ها در بازی بالا بود، گفت:  این درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است. اگر این زد و خوردها نباشد فوتبال آن جذابیت را ندارد. در فوتبال همه جای بدن درگیر بازی است و گاهی درگیری به وجود می‌آید.

جعفری در مورد صحنه‌ای که علی علیپور روی او مرتکب خطا و از زمین بازی اخراج شد و اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارد او تمارض کرده است، اظهار داشت: علیپور باید مستقیم اخراج می‌شد او پایم را می‌بیند و بعد با استوک روی ساقم آمد. با وجود داشتن قلم‌بند پایم خراش افتاده و اگر این خطا کمی شدیدتر بود شاید پایم دچار شکستگی می‌شد. تصاویر پایم موجود است و اگر عکس را ببینید شما هم تائید می‌کنید که باید علیپور اخراج می‌شد. اصلا در فیلم هم کاملا این موضوع واضح است. اگر من یا هر بازیکن دیگری این حرکت را کرده بود قطعا با چند جلسه محرومیت روبرو می‌شد اما الان طوری شده که می‌گویند تو تمارض کرده‌ای! قطعا در اروپا این نوع خطا کردن با چند جلسه محرویمت روبرو می‌شد.

مدافع فولاد در مورد بازی هفته اینده تیمش مقابل نفت تهران، تصریح کرد: در این بازی میزبان هستیم و فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. مقابل نفت محکوم به برد هستیم.

وی در مورد اینکه نفت مشکلات زیادی دارد، اظهار داشت:‌ نفت گام اول را بسیار محکم برداشت. همه فکر می‌کردند نفت از پیش بازنده است اما این تیم گام اول را محکم برداشت. البته این بازی در اهواز است و باید در خانه آنها را شکست دهیم. هیچ چیز از قبل مشخص نیست و همه چیز در زمین تعیین می‌شود.

جعفری در پاسخ به این سوال که مسئولان استقلال خوزستان معتقدند حضورش در فولاد غیر قانونی است و او با استقلال خوزستان قرارداد دارد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. طبق مصاحبه‌ای که خود استقلال خوزستانی‌ها انجام دادند من زیر 50 درصد دریافت کردم. چکی هم که به ما بابت طلبمان داده شده پاس نشده است. حرفی که در مورد من زده می‌شود درست نیست و الکی شلوغش می‌کنند. اگر مشکلی وجود داشت کارت بازی من صادر نمی‌شد. کمیته تعیین وضعیت این مسئله را تائید کرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان