۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود در برجام پایبند نبود/ جواب دندان‌شکنی به تحریم‎های جدید می‌دهیم
کد خبر: ۲۵۹۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود در برجام پایبند نبود/ جواب دندان‌شکنی به تحریم‎های جدید می‌دهیم

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد: آمریکایی‌ها در کمال بدعهدی و پیمان شکنی در برجام به هیچیک از تعهدات خود پایبند نبود و امروز همان کشورهای مذاکره کننده تمام دنیا بر منفعت طلبی و یکجانبه گرایی و بدعهدی امریکا گواهی می‌دهند.

آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود در برجام پایبند نبود/ جواب دندان‌شکنی به تحریم‎های جدید می‌دهیم
داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  درباره تحریم‌های جامع آمریکا علیه کشورمان اظهار کرد: اقدامات آمریکا برای تحریم کشورمان مسئله تازه ای نیست و این کشور هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب بارها و به عناوین مختلف کینه و عداوت خود را نسبت به ملت ایران نشان داده است.

وی گفت: همانطور که تمام دنیا شاهد بود در مسئله برجام نیز ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرد و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اقدامات مثبت کشورمان را تایید کرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اذعان کرد: آمریکایی‌ها همانطور که رهبر معظم‌انقلاب از ابتدای مذاکرات تاکید داشتند در کمال بدعهدی و پیمان شکنی به هیچیک از تعهدات خود پایبند نبود و امروز همان کشورهای مذاکره کننده تمام دنیا بر منفعت طلبی و یکجانبه گرایی و بدعهدی امریکا گواهی می‌دهند.

وی افزود: مردم ما در نزدیک به چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب همواره شاهد عناد آمریکا در بخش‌های مختلف بوده اند و دولت آمریکا چه در گذشته و چه در زمان حال به تعهدات خود در قبال برجام پایبند نبود.

این نماینده مجلس ابراز کرد: ادامه مسیر وضع تحریم‎‌ها نشان دهنده آن است که این کشور به دنبال دست آویزی برای مقابله با کشور ما و نقض عهد خود است؛ البته ادامه این روند بی گمان به ضرر خودشان تمام‌ می‌شود و بر استواری و پایمردی مردم کشور ما خواهد افزود.

محمدی گفت: کشور ما قطعا تسلیم زورگویی‌های آمریکا نخواهد شد چرا که ایران کشوری قدرتمند است و مقابل ظلم، زورگویی و توطئه آمریکایی‌ها می‌ایستد و جواب قاطع و دندان شکنی به آنها می‌دهد. 

وی با اشاره به اینکه جواب دندانشکنی به تحریم‎های جدید می‌دهیم، بیان کرد: در مقابل چنین حرکت‌هایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز وظیفه خود را با قاطعیت انجام می‌دهند و طرحی را که تحت عنوان «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» تهیه و یک فوریت آن را به تصویب رساندند، در همین راستا بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان