۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تحریم‌ها تاثیری روی اراده ملت ایران نخواهد گذاشت
کد خبر: ۲۵۹۱۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۸:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

تحریم‌ها تاثیری روی اراده ملت ایران نخواهد گذاشت

تحریم‌های جدیدی که تصویب شده، تلاش‌های آخری است که دشمنان انقلاب علیه ایران در حال انجام آن هستند و نشان از ناامیدی دشمن در برابر کشور ایران را دارد.

تحریم‌ها تاثیری روی اراده ملت ایران نخواهد گذاشت
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای دشمنی با این نظام از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در چهار دهه به دشمنی خود ادامه داده و در این مدت تحریم‌های مختلفی را برای ایران به تصویب رسانده‌اند، اما نکته مهم این است که کشور ایران در چارچوب منافع ملی، تعاملات خود را با کشورها حفظ خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: کشور ایران در جهت حفظ منافع ملی، از اهداف خود کوتاه نیامده و به طور یقین اگر این تحریم‌ها ادامه پیدا کند، پاسخ لازم با توجه به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دشمنان داده می‌شود.

وی عنوان کرد: به طور یقین در مناسبات تجاری و اقتصادی که کشور ایران با کشورهای دیگر دارد بازنگری‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های جدیدی که تصویب شده، تلاش‌های آخری است که دشمنان انقلاب علیه ایران در حال انجام آن هستند و نشان از ناامیدی دشمن در برابر کشور ایران را دارد.

عسگری گفت: ما بر این باور هستیم که انقلاب اسلامی در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند مسائل و مشکلات داخل کشور را خود به تنهایی حل کند؛ کشور ایران در عرصه بین المللی با توجه به مبارزه با تروریست و پیروزی‌های بزرگی که در جبهه عراق و سوریه داشته، اقتدار خود را نشان داده است.

فرماندار شهرستان البرز یادآور شد: شکست‌های پی در پی تروریست که حامیان اصلی آنها تحریم کننده‌های اقتصادی کشور ایران هستند؛ نشان از تاثیر و اقتدار این نظام در جهان را دارد و به جهانیان اثبات می‌کند که این تحریم‌ها اثری بر روی ملت ایران نخواهد گذاشت.

وی ابراز کرد: تحریم‌ها نشانه دشمنی آمریکا به کشور ایران است و مسئله مهم این است که کشور ایران روابط خود را بر مبنای منافع ملی تعریف کرده و در این چار چوب با اقتدار پیش می‌رود.
انتهای پیام/2002 

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان