۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان کشور موضع قاطعانه خود را در برابر "تحریم های اخیر" اعلام کنند/پاسخ موشکی به حمله تکفیری ها نشان داد که امروز شرایط ما بهتر از گذشته است
کد خبر: ۲۵۹۰۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۶ ساعت: ۱۶:۴۲ ↗ لینک کوتاه

سردار علی فضلی:

مسئولان کشور موضع قاطعانه خود را در برابر "تحریم های اخیر" اعلام کنند/پاسخ موشکی به حمله تکفیری ها نشان داد که امروز شرایط ما بهتر از گذشته است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: توصیه می کنم مسئولان عزیز کشورمان موضع قاطعانه خود را در مواجه این تحریم ها اعلام کنند.

مسئولان کشور موضع قاطعانه خود را در برابر "تحریم های اخیر" اعلام کنند/پاسخ موشکی به حمله تکفیری ها نشان داد که امروز شرایط ما بهتر از گذشته است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،«سردار علی فضلی»، درباره تصویب تحریم های اخیر امریکا موسوم به "مادر تحریم ها" علیه ملت ایران، گفت: مگر روز اولی است که ما را تحریم کرده اند، نه روز اول است و نه روز آخر و نه اولین تحریم است و نه آخرین تحریم، اما مردم شریف ما در سایه اطاعت از مسئولان و به ویژه رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان هایشان ایستاده اند.

بسیاری از استعدادهای جوانانمان در زمان تحریم ها شکوفا شده است

وی اظهار کرد: اگر این تحریم ها نبود شاید بسیاری از پیشرفت های امروزه ایران اسلامی هم ممکن نمی شد، نه اینکه بگوییم تحریم مسئله خوبی است، اما این تحریم زمینه عرضه شکوفایی فعالیت اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان ما را برای یک زندگی سعادتمندانه فراهم کرده است.

مسئولان کشور موضع قاطعانه خود را در برابر "تحریم های مادر" اعلام کنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توصیه می کنم مسئولان عزیز کشورمان هم موضع قاطعانه خود را در مواجه این تحریم ها اعلام کنند، افزود:  امروز پیامکی از یکی مسئولان ارشد کره شمالی با این مضمون خواندم که گفته بود ما دشمنان خود را منهدم می کنیم، این جمله حتی اگر تهدید و شعار باشد هم قشنگ بود و زیبا پاسخ داده بود.

پاسخ موشکی به حمله تکفیری ها به مجلس، نشان داد که امروز شرایط ما بهتر از گذشته است

سردار فضلی عنوان کرد: امروز فرزندان عزیز انقلاب اثبات کرده اند که آمادگی دفاع همه جانبه از مردم شریف به لطف خدا دارند، چرا که وضع کشورمان بهتر از همه تاریخ ایران و انقلاب است و شرایط ما نسبت به گذشته بهتر شده است.

وی به حمله تکفیری های داعشی به حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس اشاره کرد و گفت: دیدیم به دنبال این حمله، چه واکنش به موقعی روی داد و جوانان ما قدرت خود را هم با پرتاب 6 فروند موشک به خوبی نشان دادند.

برای رونق اقتصاد بومی تلاش کنیم 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: انتظار می رود که مسئولان همان طور که مردم دستشان بر روی زانوان خودشان است، اقدامات خود را انجام دهند و همگی ما با اتکای به خودمان تلاش کنیم اقتصادمان رونق پیدا کند، آن هم اقتصاد بومی و مردم شریف بتوانند در این عرصه نقش آفرینی بیشتری کنند.

از دشمن اصلی، امریکای فریبکار نباید غافل ماند

سردار فضلی با یادآوری اینکه مسئله تحریم ها در واقع مسئله آخر نیست و بعد از این هم به بهانه های دیگری ما را تحریم می کنند، اظهار کرد: جالب است بدانید که روزهای اول جنگ زمانی که رژیم بعث حمله کرده بود، امام خمینی(ره) هدر موضع گیری هایشان فرمودند که از دشمن اصلی یعنی از امریکایی ها غافل نشوید و در این شاهد بودیم، در حالی که رژیم بعث عراق با حمایت بیش از 40 کشور به ما حمله کرده بود، اما امام فرمودند از دشمن اصلی غافل نشویم.

 اندیشه اسلامی و روحیه بسیجی ملت ما برای مستکبرین قابل تحمل نیست/مقاومت محبوبیت می آورد

وی تصریح کرد: این دشمن حیله گر به دنبال آن است تا با هر ترفندی بر ملت ما فشار بیاورد و اگر نظام جمهوری اسلامی ایران حرکتی نکند کاری به آن ندارند، چرا که ما جریان انقلابی داریم، اندیشه و تفکر اسلامی و روحیه بسیجی دشمنان را ترسانده است و این موضوع برای مستکبرین قابل تحمل نیست .

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این دشمنی ها ادامه دارد و البته مقاومت ملت ما هم ادامه دارد، افزود: می گویند که مقاومت محبوبیت می آورد و به یاری خدا این مردم ایستاده اند و تحریم ها هم هیچ اثر جدی نخواهد داشت.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان